Jupiler Pro League 2021-2022

Ik wou net aan u komen vragen wat ik van hem moet verwachten? :unsure:
op zich een goeie trainer die weet hij hoe een ploeg zet en die bij momenten goed voetbal brengt. Moet wel nog leren een voorsprong verdedigen. Als we tegen Zulte en Chalala de zege niet weggeven in de laatste minuten staan we top 3

op zich een goeie trainer die weet hij hoe een ploeg zet en die bij momenten goed voetbal brengt. Moet wel nog leren een voorsprong verdedigen. Als we tegen Zulte en Chalala de zege niet weggeven in de laatste minuten staan we top 3
Miljard, door uwe nick dacht ik altijd dat gij voor AA Gent supporterde :D

Voordeel is dat hij verschillende talen spreekt. Ook zeer communicatief langs de lijn en speelt verzorgd voetbal. Doch denk dat hij nu toch een stap overslaat met Standard.
Wat er nu zo overdreven in die gebroeders Still wordt gezien is mij toch een raadsel. Enkel Lierse een reeksje en dan niet juiste diploma's. Totaal geflopt op het Kiel...

Laatst bewerkt:
Voordeel is dat hij verschillende talen spreekt. Ook zeer communicatief langs de lijn en speelt verzorgd voetbal. Doch denk dat hij nu toch een stap overslaat met Standard.
Wat er nu zo overdreven in die gebroeders Still wordt gezien is mij toch een raadsel. Enkel Lierse een reeksje en dan niet juiste diploma's. Totaal geflopt op het Kiel...
Een stap achteruit bedoel je :biglaugh:

Will Still is niet geflopt op het Kiel, met die spelersgroep viel er gewoon heel weinig te rapen. Onder Losada haalden we al een 2/27 geloof ik voor Still overpakte.

Dat meen je toch niet, laatste keer dat die nog op niveau was ( po's van 2018 ) en dat is nu ondertussen ook bijna 4 jaar geleden.
dat meen ikw el. hij toont nog steeds glimpsen van zijn kwaliteit als hij mag invallen.

anyway ELSNER. heerlijke coach. had ik niet meteen zien aankomen, maar is meer dan welkom. klasbak.

Bij dit standard? Lijkt me moeilijk om het goed te doen.

Ieder jaar zijn we bij KVK wel onze beste speler(s) of Trainer kwijt tijdens het seizoen. Spijtig genoeg komt dit al niet meer als een verrassing.
Eigenlijk zou dit niet mogen vind ik, in het midden van een seizoen een trainer weghalen bij een club, is toch een beetje competitievervalsing?
Natuurlijk als Standard supporter hoop ik dat hij het goed doet, maar met onze huidige spelerskern twijfel ik er toch aan.

Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, dat het competitievervalsing is.
Zolang trainers ook kunnen ontslagen worden doorheen het seizoen, valt het kopen van een trainer (die al aan de slag is bij een andere club) te rechtvaardigen, vind ik.

Dan moeten ze gewoon zeggen dat je na de start van het seizoen dat seizoen moet uitdoen met dezelfde trainer, in goede en slechte tijden.

Ik denk dat het beter zou zijn dat trainers enkel losgekocht kunnen worden tijdens de transferperiodes. Als je een coach doorheen het seizoen ontslaat, zal je een werkloze coach moeten aantrekken of eentje intern (tijdelijk) aanstellen.

Dus de club die deze zomer zot kwam omdat Balikwisha mogelijks de wet van '78 ging gebruiken om naar Antwerp te gaan, gaat nu zelf via zo'n constructie haar nieuwe coach halen?

Dat gentlemen's agreement over geen mensen aantrekken die de wet van '78 gebruiken, telt wederom enkel maar voor spelers blijkbaar?

Terug
Bovenaan