Agony
Well-known member
Bij dit standard? Lijkt me moeilijk om het goed te doen.Hopelijk faalt hij![]()
Ieder jaar zijn we bij KVK wel onze beste speler(s) of Trainer kwijt tijdens het seizoen. Spijtig genoeg komt dit al niet meer als een verrassing.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij dit standard? Lijkt me moeilijk om het goed te doen.Hopelijk faalt hij![]()
op zich een goeie trainer die weet hij hoe een ploeg zet en die bij momenten goed voetbal brengt. Moet wel nog leren een voorsprong verdedigen. Als we tegen Zulte en Chalala de zege niet weggeven in de laatste minuten staan we top 3Ik wou net aan u komen vragen wat ik van hem moet verwachten?![]()
Miljard, door uwe nick dacht ik altijd dat gij voor AA Gent supporterdeop zich een goeie trainer die weet hij hoe een ploeg zet en die bij momenten goed voetbal brengt. Moet wel nog leren een voorsprong verdedigen. Als we tegen Zulte en Chalala de zege niet weggeven in de laatste minuten staan we top 3

Een stap achteruit bedoel jeVoordeel is dat hij verschillende talen spreekt. Ook zeer communicatief langs de lijn en speelt verzorgd voetbal. Doch denk dat hij nu toch een stap overslaat met Standard.
Wat er nu zo overdreven in die gebroeders Still wordt gezien is mij toch een raadsel. Enkel Lierse een reeksje en dan niet juiste diploma's. Totaal geflopt op het Kiel...

Voordeel is dat hij verschillende talen spreekt. Ook zeer communicatief langs de lijn en speelt verzorgd voetbal. Doch denk dat hij nu toch een stap overslaat met Standard.
Wat er nu zo overdreven in die gebroeders Still wordt gezien is mij toch een raadsel. Enkel Lierse een reeksje en dan niet juiste diploma's. Totaal geflopt op het Kiel...
dat meen ikw el. hij toont nog steeds glimpsen van zijn kwaliteit als hij mag invallen.Dat meen je toch niet, laatste keer dat die nog op niveau was ( po's van 2018 ) en dat is nu ondertussen ook bijna 4 jaar geleden.
Ik dacht altijd dat Babaluna voor Club wasMiljard, door uwe nick dacht ik altijd dat gij voor AA Gent supporterde![]()
duidelijke verwijzing naar Balaban iddIk dacht altijd dat Babaluna voor Club was
duidelijke verwijzing naar Balaban idd
Eigenlijk zou dit niet mogen vind ik, in het midden van een seizoen een trainer weghalen bij een club, is toch een beetje competitievervalsing?Bij dit standard? Lijkt me moeilijk om het goed te doen.
Ieder jaar zijn we bij KVK wel onze beste speler(s) of Trainer kwijt tijdens het seizoen. Spijtig genoeg komt dit al niet meer als een verrassing.
Kunnen we toch niet weten? Als er iets in dat contract stond dat hij niet weg mocht naar een ploeg in dezelfde reeks?Grappig dat Kortrijk naar de rechter trekt. Die hebben werkelijk toch geen poot om op te staan?
Hij heeft z'n eigen contract toch afgekocht? Dan is dat niet meer van tel lijkt me. Mocht dat al het geval zijn natuurlijk.Kunnen we toch niet weten? Als er iets in dat contract stond dat hij niet weg mocht naar een ploeg in dezelfde reeks?
Buh. Als jij ergens een dure opleiding kreeg voor je job en je stopt er moet je die opleiding ook soms terug betalenHij heeft z'n eigen contract toch afgekocht? Dan is dat niet meer van tel lijkt me. Mocht dat al het geval zijn natuurlijk.