Jupiler Pro League 2021-2022

Eigenlijk waanzinnig hoe Antwerp opeens aan de leiding staat. Hoe vaak zij onverdiend punten hebben gepakt, gewoon omdat ze een Frey hebben lopen die alles wat hij aanraakt in goud verandert.

En neen, Club speelt niet alles en iedereen kapot en hebben ook hold ups gepleegd zoals op Union en Charleroi.
Maar voor mij is Antwerp niet de verdiende leider. Voor mij Union.

Laatst bewerkt:
Voor Raman, de ubermarginaal, is dit natuurlijk het toppunt van zijn carrière en dat mag gerust gevierd worden.

Zit bij Anderlecht wel op zijn plek met zijn klasse en champagnevoetbal.
Lang toonde vandaag ook zijn "klasse", alleen kon hij niet scoren en bracht hij zijn team niks bij. Liever Raman dan, eerst scoren en dan de - voor u - marginaal uithangen

Lang toonde vandaag ook zijn "klasse", alleen kon hij niet scoren en bracht hij zijn team niks bij. Liever Raman dan, eerst scoren en dan de - voor u - marginaal uithangen
Liever Raman dan Lang in uw ploeg? Alé, succes dan.

Hopelijk besef je ook dat ik vooral de draak steek met Anderlecht dat zich graag profileert als klasseploeg, hoewel ze dat totaal niet zijn. Brugge profileert zich niet zo, dus de vergelijking klopt al niet.

Lang heeft uiteraard nog niets bijgebracht. Goed punt.
Moet wel gezegd worden dat het nogal onnozel is om te kappen op een Anderlechtspeler omwille van zijn marginaliteit en fratsen op het plein als er bij Club eentje rondloopt die daar niet voor moet onderdoen.

Lang heeft uiteraard nog niets bijgebracht. Goed punt.
Vandaag? Nee. Gedurende de hele match meer met zichzelf bezig dan met de ploeg, wat show proberen stelen maar de ploeg niks bijbrengen. Meer met het publiek bezig dan met het spel.

Hier zijn trouwens genoeg Club supporters die vandaag hetzelfde zeiden over hem.

Omdat niemand uit 1A naar 1B gekeken heeft afgelopen seizoen precies?!
De mannen die daar vlotjes de weg naar doel vonden, gelijk Mikautadze en Undav doen nu gewoon wat ze vorig seizoen ook deden. En iedereen lijkt uit de lucht te vallen :laugh:
Exact. Union was vorig jaar al een machine en zijn eigenlijk gewoon niemand kwijtgespeeld. En die Mikautadze was vorig seizoen echt absurd.

Eupen en Union, had ik toch niet verwacht. Toch vooral Eupen niet. Union borduurt voort op vorig seizoen maar blijft knap natuurlijk.

Omdat niemand uit 1A naar 1B gekeken heeft afgelopen seizoen precies?!
De mannen die daar vlotjes de weg naar doel vonden, gelijk Mikautadze en Undav doen nu gewoon wat ze vorig seizoen ook deden. En iedereen lijkt uit de lucht te vallen :laugh:

Kom kom, weinig mensen zijn maar verbaasd over Union. Na KV Mechelen 2 jaar terug en Beerschot + OHL vorig seizoen zou het niet meer mogen verbazen dat de kampioen van 2e tot mooie dingen in staat is. De vraag is enkel wanneer Union de weerbots gaat krijgen en hoe fel die gaat zijn.

Seraing was geen machien zoals Union he, en je ziet toch duidelijk het klasseverschil tussen Undav, Vanzeir, Nielsen & co en de bende van Seraing. Voor het seizoen begon, was Seraing ook de gedoodverfde degradatiekandidaat.
En een ploeg is meer dan 1 speler, die Mikautadze is zeker goed maar dan nog mag een Zulte in principe nooit 5-1 van Seraing verliezen.

Buiten Cercle Brugge hebben alle promovendi uit 1B in hun debuutjaar telkens meegedaan voor PO1. Niveau van die competitie mag je niet onderschatten.

Eigenlijk waanzinnig hoe Antwerp opeens aan de leiding staat. Hoe vaak zij onverdiend punten hebben gepakt, gewoon omdat ze een Frey hebben lopen die alles wat hij aanraakt in goud verandert.

En neen, Club speelt niet alles en iedereen kapot en hebben ook hold ups gepleegd zoals op Union en Charleroi.
Maar voor mij is Antwerp niet de verdiende leider. Voor mij Union.

C6n_eXnVAAAc5ns.jpg

Stamnummer 1 op nummer 1. As it should be 🥰

Zelfs met slecht te spelen pakken we nog de 3 punten. Zegt genoeg over wat voor prutsers al de rest zijn.

Terug
Bovenaan