Renegadexxripxx
Well-known member
Dieje raman is toch een goede transfer geweest voor Anderlecht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft ie toch altijd al beetje gehad?Vanaken, zo'n wallen precies onder zijn ogen?
Was van zijn “mic drop”Staat Raman nu al Hitler-groetend op de foto op sporza website???
Ok, heeeel ongelukkige foto dan…Was van zijn “mic drop”
"A mic drop is the gesture of intentionally dropping one's microphone at the end of a performance or speech to signal triumph. Figuratively, it is an expression of triumph for a successful event and indicates a boastful attitude toward one's own performance."de mic drop![]()

"A mic drop is the gesture of intentionally dropping one's microphone at the end of a performance or speech to signal triumph. Figuratively, it is an expression of triumph for a successful event and indicates a boastful attitude toward one's own performance."
Bij de gelijkmaker, als bankzitter dan nog, na een fout van de keeper aan de eerste paal.
Nog altijd even simpel dus. En irritant. Die tattoos zien er ook zo belachelijk uit bij zijn voor de rest misdienaaruiterlijk, beetje gelijk iemand van het derde leerjaar die cool wil doen door chocoladesigaretten in zijn muil te steken. Die laatste is ook het type dat constant een ringbaardje kiest voor zijn eigen ontworpen speler in FIFA.
Los daarvan Anderlecht de betere ploeg en hadden ook gewoon moeten winnen, met serieuze cijfers eigenlijk. Of dat dat nu een gevolg is van Brugge dat Europees speelt en Anderlecht niet doet er niet toe, dat hoort erbij. Ik weet nog altijd niet wat denken van Anderlecht: het ziet er wel al beter uit nu maar ze blijven toch erg afhankelijk van de sterkte/vorm van de tegenstander om een match te winnen. Mechelen, Oostende, Standard, Gent, vandaag dit weer .... Ook al spelen ze goed, en zelfs echt goed, krijg ik nooit het gevoel dat ze zelf eens een match gaan dooddoen en simpel winnen. Er is altijd een maar bij, vaak is die maar zelfs de basis.
Bij Brugge lijken ze dan weer tot aan de winterstop enkel te spelen voor de CL, met succes wel natuurlijk, al was Lang het vandaag evenzeer kwijt als Visser, beetje coaching voor beiden mag wel. Ik ben hier de laatste, misschien voorlaatste want nog voor @BleKKie, om te zagen op de spelleiding maar die twee gele kaarten voor Hoedt en Lang waren er wel volledig naast. Ook al zal Visser net ervoor al een waarschuwing aan Hoedt gegeven hebben, ge voelt toch dat dat niet klopte en nergens voor nodig was. Niemand vraagt daarom.

Goeie voetballer , irritant mannekeLang mag ook gewoon ophouden met een "gevecht met het publiek aangaan" dat win je nooit en het komt zijn spel niet ten goede, dat zagen we ook al op gent elke tegenstander zal daar meer en meer beginnen op in spelen.

Héél kleine uitleg: gewoon rood.
Wacht tot morgen als het er ene gaat weten ist toch wel Frankske .....En nu consequent zijn en ik ben akkoord![]()
Ik vond dat dus net irritant, arrogant en belachelijk. Net alsof hij dé wereldgoal in de finale van het WK of de CL heeft gemaakt.Raman en dan de mic drop![]()
Voor Raman, de ubermarginaal, is dit natuurlijk het toppunt van zijn carrière en dat mag gerust gevierd worden.Ik vond dat dus net irritant, arrogant en belachelijk. Net alsof hij dé wereldgoal in de finale van het WK of de CL heeft gemaakt.
Kan ook aan mijn afkeer voor de persoon en figuur Raman liggen natuurlijk.
Niet aan zijn voetbalkwaliteiten in elk geval, want ik was de eerste om bij zijn transfer te zeggen dat hij een aanwinst zou zijn. Maar al die manierkes, hoeft voor mij niet.