Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat dit een blunder van jewelste is van Antwerp, de verontwaardiging gaat immens zijn. Alsof VTM plots Bart de Pauw zou binnenhalen een maand nadat ie dat bewuste filmpje online heeft gezet.
Als je dan schaamteloos dit soort zaken uitkraamt op de voorstelling;
"Na heel wat zoeken kunnen we met veel trots een nieuwe directeur voetbalzaken aanstellen."
"We hebben geluisterd naar wat er gebeurd is en naar wat onze waarden zijn. Dat is een match."
"Of we met het vrouwelijke personeel in onze club gesproken hebben? Niet concreet."
Die hebben het echt niet begrepen.![]()
.Ik gok dat die verontwaardiging een week, misschien twee, gaat aanhouden? Een paar honderd tweets op ons favoriete platform, een paar opiniestukjes in de gazet, een aantal rubriekjes in 't nieuws waar een 'expert' komt spreken, en met veel moeite een thema in de zevende dag, en dat daarna iedereen het langzaam aan gaat begraven en vergeten. Ah en mss nog een paar spandoeken in de eerste 2 matchen van Antwerp.Ik denk dat dit een blunder van jewelste is van Antwerp, de verontwaardiging gaat immens zijn. Alsof VTM plots Bart de Pauw zou binnenhalen een maand nadat ie dat bewuste filmpje online heeft gezet.
Uiteraard, zou bij De Pauw niet anders zijn hoor.Ik gok dat die verontwaardiging een week, misschien twee, gaat aanhouden? Een paar honderd tweets op ons favoriete platform, een paar opiniestukjes in de gazet, een aantal rubriekjes in 't nieuws waar een 'expert' komt spreken, en met veel moeite een thema in de zevende dag, en dat daarna iedereen het langzaam aan gaat begraven en vergeten. Ah en mss nog een paar spandoeken in de eerste 2 matchen van Antwerp.
De jammere realiteit?
Ik denk ook dat dat snel zal overwaaien. Mensen hebben een kort geheugen, zeker als het op voetbal aankomt. Mboyo mocht dit seizoen weeral bij Gent aan de bak en dat gaat over groepsverkrachting he. En Nainggolan, Mannaert en Schepens mogen nog altijd in bezopen toestand de Belgische wegen terroriseren. Geld primeert boven ethiek, helaas. Ook meteen de reden waarom ik meer en meer verzuurd geraak in dit hele spel.Ik gok dat die verontwaardiging een week, misschien twee, gaat aanhouden? Een paar honderd tweets op ons favoriete platform, een paar opiniestukjes in de gazet, een aantal rubriekjes in 't nieuws waar een 'expert' komt spreken, en met veel moeite een thema in de zevende dag, en dat daarna iedereen het langzaam aan gaat begraven en vergeten. Ah en mss nog een paar spandoeken in de eerste 2 matchen van Antwerp.
De jammere realiteit?
Dit is dan ook het grootste vraagteken voor mij. Is die niet te groot om te kunnen samenwerken met Paul Gheysens?Dit is wel extreem onverwacht en zot nieuws. Ik ben enerzijds wel teleurgesteld omwille van het ethische aspect maar anderzijds is dat een wel een extreem grote naam. 1 van de grootste TD's ter wereld...
Is dat in andere sectoren dan zoveel anders?Ik denk ook dat dat snel zal overwaaien. Mensen hebben een kort geheugen, zeker als het op voetbal aankomt. Mboyo mocht dit seizoen weeral bij Gent aan de bak en dat gaat over groepsverkrachting he. En Nainggolan, Mannaert en Schepens mogen nog altijd in bezopen toestand de Belgische wegen terroriseren. Geld primeert boven ethiek, helaas. Ook meteen de reden waarom ik meer en meer verzuurd geraak in dit hele spel.
Tuurlijk , eerst wa tegenwind tot de wind gaat liggen .Ik gok dat die verontwaardiging een week, misschien twee, gaat aanhouden? Een paar honderd tweets op ons favoriete platform, een paar opiniestukjes in de gazet, een aantal rubriekjes in 't nieuws waar een 'expert' komt spreken, en met veel moeite een thema in de zevende dag, en dat daarna iedereen het langzaam aan gaat begraven en vergeten. Ah en mss nog een paar spandoeken in de eerste 2 matchen van Antwerp.
De jammere realiteit?
Zijt gij serieus? Die zijn juist veel te braaf in mijn ogen.Genk best wel een vuile ploeg. Valt me in topmatchen vaak op
Tuurlijk , eerst wa tegenwind tot de wind gaat liggen .
Buiten dat em zen handjes niet kan thuishouden vind ik het gene slechte transfer.
Time Will tell …
Voila dat denk ik ook. Om hem nu direct die kans weer te geven was het nog wat kort allemaal. Dat proces moet nog plaatsvinden. Het lijk is nog warm eigenlijk. Enkel figuren zoals Geysens wagen zich daar dan aan.Geen idee wat er momenteel al staat qua scouting bij Antwerp. En bij Ajax had hij wel wat tijd nodig om iets op te bouwen. Maar puur sportief is dit een echte stunt. Vraag is wel of die lang genoeg bij Antwerp zal blijven om echt iets op te bouwen, want ondanks het Dick pick schandaal zal die toch nog altijd heel hoge ambities hebben. En binnen een jaar zullen de topclubs mss wel weer durven aankloppen.
Kan hopelijk wat tegenwerk bieden als Gheysens weer eens een prestigetransfer wil binnenhalen. Aan een Defour, Mirallas of Nainggolan heb je relatief gezien zeer weinig voor wat je ervoor betaalt aan loon.Is dat in andere sectoren dan zoveel anders?
Ja ik vroeg mij ook af of er niet nog een onderzoek oid loopt? Welke lijken vallen er misschien nog uit de kast.Ik vind de timing vooral ongepast. Dat hij een 2de kans krijgt naar verloop van tijd, bij een andere club dan Ajax, prima, maar een maand na de feiten vind ik toch behoorlijk ongepast. Volgens mij loopt het onderzoek zelfs nog. En het is ongepast van beide kampen. Overmars zou beter zelf ook even wegblijven uit het wereldje en Antwerp moet er gewoon ook niet aan beginnen. Soit, ik ben benieuwd wat hij voor Antwerp kan betekenen. Magallan, Schuurs en Labyad weghalen zou al een mooie geste zijn voor de ellende die hij bij Ajax heeft veroorzaakt.