Jupiler Pro League 2021-2022

Wat een onzin zelfs.

In Spanje en Italië geldt onderling resultaat weet ik uit men hoofd, de andere landen weet ik niet zeker, maar sowieso slaat het nergens op wat die zegt.
“Ik weet het niet maar het is onzin”, allez dan.

Meeste landen is het ofwel doelsaldo ofwel onderling resultaat, waar ook vaak wat over te doen is (en zou tegen Gent in ons nadeel zijn), maar aantal gewonnen matchen in zowat alle belangrijke competities geen criterium. Fifa/Uefa beveelt doelpunten aan.

Nu ja het zij zo. Is frustraties van het moment en ook Hein was er op de persconferenties eerder op aan ‘t afgeven.

“Ik weet het niet maar het is onzin”, allez dan.

Meeste landen is het ofwel doelsaldo ofwel onderling resultaat, waar ook vaak wat over te doen is (en zou tegen Gent in ons nadeel zijn), maar aantal gewonnen matchen in zowat alle belangrijke competities geen criterium. Fifa/Uefa beveelt doelpunten aan.

Nu ja het zij zo. Is frustraties van het moment en ook Hein was er op de persconferenties eerder op aan ‘t afgeven.
Euh?

Kompany zegt dat Belgie het enige land is dat geen rekening houdt met doelsaldo. Aangezien Spanje en Italie dat ook niet doen, is dat inderdaad gewoon klinkklare onzin.

Dat ik het van de andere landen niet vanbuiten weet, doet er niet toe.

We verdienen hier uiteraard absoluut niet te verliezen, maken ook het meeste aanspraak op de 3punten.
Maar we hebben echt geen goei match gespeeld hè, wie dat zegt kan beter een ander team (of zelfs sport) zoeken

Op het halfuur hadden 32% van de duels gewonnen, op 90minuten heeft Gent ook meer balbezit (al deden ze er niet veel mee)

Wij hadden idd de meeste kansen, maar geen enkele van die ballen mag eigenlijk binnen bij een doelman. Onze beste kans is nog die wat Hoedt mist.
Het was een opeenstapeling van balverlies, slordig inspelen, foute passes en verkeerde keuzes. Op 10-20 minuten na dat het oké was.

Hier kan je toch echt niet tevreden over zijn, of zijn jullie echt zo laag gevallen ?

En ik mag echt echt hopen dat hij intern zijn analyses iets beter zijn als dit:
"Ik kan mijn jongens niks verwijten", klonk het. "We gaven nauwelijks iets weg, maar die ene kans maakt Tissoudali mooi af.

Heeft die wel dezelfde match gezien ?

Ik weet het, als ge het individueel bekijkt maakt de 21/21 niet uit voor de volgende matchen.

Maar vroeg of laat moeten ze toch eens iets laten liggen natuurlijk.

Ach kom man laat me een strohalm zoeken ☹️
in Gent was dat vroeg op't seizoen. en in't midden ook nog eens een maand.

anders waren we nu al los kampioen

:unsure:

We verdienen hier uiteraard absoluut niet te verliezen, maken ook het meeste aanspraak op de 3punten.
Maar we hebben echt geen goei match gespeeld hè, wie dat zegt kan beter een ander team (of zelfs sport) zoeken

Op het halfuur hadden 32% van de duels gewonnen, op 90minuten heeft Gent ook meer balbezit (al deden ze er niet veel mee)

Wij hadden idd de meeste kansen, maar geen enkele van die ballen mag eigenlijk binnen bij een doelman. Onze beste kans is nog die wat Hoedt mist.
Het was een opeenstapeling van balverlies, slordig inspelen, foute passes en verkeerde keuzes. Op 10-20 minuten na dat het oké was.

Hier kan je toch echt niet tevreden over zijn, of zijn jullie echt zo laag gevallen ?

En ik mag echt echt hopen dat hij intern zijn analyses iets beter zijn als dit:
"Ik kan mijn jongens niks verwijten", klonk het. "We gaven nauwelijks iets weg, maar die ene kans maakt Tissoudali mooi af.

Heeft die wel dezelfde match gezien ?
Je speelt tegen een AA Gent in vorm, domineert de helft van de wedstrijd, geeft 1 kans weg en creeert er zelf 3 a 4 waar je uit kan scoren. Dan heb je toch gewoon een goeie wedstrijd gespeeld? Het is niet omdat het een gesloten eerste half uur is of er weinig kansen zijn, dat je daarom slecht speelt. Al was het wel te onzuiver in de eerste helft.

Maar over dergelijke prestaties mag je nu als Anderlechtsupporter toch gewoon tevreden zijn? Of maak jij de rekening van wat andere supporters nu wel of niet mogen? :wtf:

Waarom zijn de wedstrijden van de laatste 2 speeldagen eigenlijk niet gelijktijdig ? (Laatste speeldag wel)
Allemaal voor de tv. Slaat werkelijk op niks. Was vorig jaar ook al zo met de nodige kritiek. Toch is het dit seizoen weer van dat. En achteraf maar klagen dat er dingen gebeuren die geregeld lijken. Wacht.. Misschien zijn ze ook geregeld :unsure:

Euh?

Kompany zegt dat Belgie het enige land is dat geen rekening houdt met doelsaldo. Aangezien Spanje en Italie dat ook niet doen, is dat inderdaad gewoon klinkklare onzin.

Dat ik het van de andere landen niet vanbuiten weet, doet er niet toe.
nice comeback lol

Je speelt tegen een AA Gent in vorm, domineert de helft van de wedstrijd, geeft 1 kans weg en creeert er zelf 3 a 4 waar je uit kan scoren. Dan heb je toch gewoon een goeie wedstrijd gespeeld? Het is niet omdat het een gesloten eerste half uur is of er weinig kansen zijn, dat je daarom slecht speelt. Al was het wel te onzuiver in de eerste helft.

Maar over dergelijke prestaties mag je nu als Anderlechtsupporter toch gewoon tevreden zijn? Of maak jij de rekening van wat andere supporters nu wel of niet mogen? :wtf:
Voila vind ik ook , ik zeg het u , goed voetbal tot de 16 en dan is precies paniek

Barslechte eerste helft. Als je naar dat passes completed percentage kijkt… Zoveel balverlies. Refaelov 34%, Kouame en Zirkzee 62%, Castro Montes 66%.

Ashimeru krijgt ook 0 ballen. Amper 14 touches op 45 min
Schrijnend niveau, niet normaal. Beide bang om te verliezen, triestig.
wat een triestig niveau, geen van deze twee teams hoort thuis in PO1 :coolbrows:

Toch blij dat sommige dezelfde match als mij gezien hebben.
@Babaluna ze spelen 90minuten hè, 15-20 minuten goed spel is toch onvoldoende om te spreken over een goede match

RSCA verdiende niet minder dan 3 punten, eerlijk is eerlijk. Genoeg wedstrijden dit seizoen waar Gent niet kreeg wat het verdiende, eindelijk eens onverdiend 3 punten pakken. On Gents, maar wel belangrijk.

Voetbal is niet fair.. En dat zorgt voor emoties, en die emoties maken het interessant.

Ik vind het wel spannend momenteel. Geen cadeau voor RSCA om nu tegen Charleroi te moeten spelen na een mentale opdoffer.

Wel grappig dat zowel Antwerp en Gent nog tegen OHL en cercle moeten. 2 teams die heel onvoorspelbaar zijn.

Zolang Brugge maar niet aan het langste eind trekt. De andere drie ploegen (Union, Gent, Anderlecht) hebben tenminste nog een verhaal gehad het afgelopen seizoen. Brugge is gewoon saai en brengt amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van België.

Voetbal is niet fair.. En dat zorgt voor emoties, en die emoties maken het interessant.

Ik vind het wel spannend momenteel. Geen cadeau voor RSCA om nu tegen Charleroi te moeten spelen na een mentale opdoffer.

Wel grappig dat zowel Antwerp en Gent nog tegen OHL en cercle moeten. 2 teams die heel onvoorspelbaar zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat Antwerp een kloot aftrekken de voornaamste reden is waarom Brys elke dag uit zijn bed kruipt. Heeft met STVV en OHL 10/18 gehaald tegen ons sinds wij terug in 1A zijn.

En OHL had in de heenmatch altijd moeten winnen op de Bosuil. Hadden daar kansen genoeg om er 4 of 5 te maken.

Zolang Brugge maar niet aan het langste eind trekt. De andere drie ploegen (Union, Gent, Anderlecht) hebben tenminste nog een verhaal gehad het afgelopen seizoen. Brugge is gewoon saai en brengt amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van België.
Verhaal? Welk verhaal?

Club heeft afscheid genomen van zijn coach en moest zich opnieuw uitvinden. Die lijken mij dan het grootste verhaal te hebben na het sprookje van Union.

En dat ze het bayern van België zijn is toch vooral een titel die krantenkoppen gebruiken om te verkopen en praat is van analisten die zich graag in de kijker zetten maar met gemak de week erop iets anders verkondigen.

Als club de lijn doortrekt van nu al een mooie reeks zal die titel meer dan verdiend zijn maar zonder die extra glans. Als gelijk wie van die 5 de titel pakt zullen die dat allemaal verdienen. Imo is het enkel Union dat (op papier) beter presteert met de kern die ze hebben. De andere 4 (plus Genk) stellen voor mij teleur over gans het seizoen gezien. Maar ik denk dat dit seizoen een seizoen zal zijn dat we meer en meer zullen zien in de JPL. Spijtig dat een Standard zo diep is weg gezakt.

hebben tenminste nog een verhaal gehad het afgelopen seizoen.
Moet er dan een verhaal zijn om kampioen te spelen?
En met 'amper het voetbal dat je mag verwachten van het Bayern van Belgie' staat het 2e met in het beste geval 4ptn minder dan vorig jaar. Wat zou dat geweest zijn met een Club dat wel een gans jaar goed draaide? De 4ploegenplayoffs in met 12ptn voor? Zou een pak saaier geweest zijn me dunkt. 't Is aan de tegenstand om het te doen he, zeker nu het voetbal zo pover was bij ons.

Terug
Bovenaan