Wat is er toch aan de hand met genk ? zo een goede kern en geen sterkhouders verloren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was Genk niet de rijkste club van België? Club zijn financiële sterke opmars is ook nog maar enkele jaren geleden begonnen. Met 4 titels op 6 seizoenen doen ze het toch veruit prima imo.Los van mijn mening over Clement als coach, is dit soort statement hetzelfde als "Martinez doet het goed met de Rode Duivels want we staan al 2 jaar nr 1 op FIFA ranking".
Het feit dat je 2x kampioen speelt met de rijkste club van Belgie die ook veruit de beste kern heeft, wil niet gelijk zeggen dat je een goeie coach hebt. Eerlijk gezegd verwacht je van Club toestanden zoals Bayern in Duitsland, Ajax in NL, Bern in Zwitserland en Salzburg in Oostenrijk. En dat krijg je toch niet echt te zien.
En vooral de lijn doortrekken na de winterstop , maar ik doe hier dik men hoed af voor die ploeg en de trainer .Voor Union zal het vooral kwestie zijn van hun kern fit te houden denk ik. De eerste 13, 14 voldoen maar als ze plots enkele gekwetsten zouden hebben dan komen ze volgens mij in de problemen.
).Ik ben echt klaar met Van den Brom, maar ook met de spelerskern. Geen klote mentaliteit.Wat is er toch aan de hand met genk ? zo een goede kern en geen sterkhouders verloren.
Yes, ofc.

Denk niet dat een ontslag veel verandering zou brengen en wie neemt er dan over? Beker en Europa zitten er toch op en we zijn op koers voor play-off 1. Laat die het seizoen maar uitdoen en dan de evaluatie maken.Verdiende uitslag, alleen is het spijtig dat hierdoor Priske z'n vel gered is.
Zwaar gebuisd toch ook overdreven, zeker gezien het voetbal dat we bij momenten speelden.Als je kompany na die match weer bezig hoort " ja mijn spelers gaan beter worden " ondertussen speel je toch al met behoorlijk mooi elftal.
21/42 is toch zwaar gebuisd voor een ploeg als rsca.
vooral de ploeg bijeenhouden bij de winterstop, en tegelijk de correcte versterkingen aantrekken.En vooral de lijn doortrekken na de winterstop , maar ik doe hier dik men hoed af voor die ploeg en de trainer .
Ik zou zo een kleine ploeg dat wel eens gunnen om kampioen te worden, maar nu met po's lijkt me dat een moeilijk verhaal te worden. Ze spelen nu heel goed maar in po1 moet je er nog eens staan en daar volgen de matchen zichzelf heel snel op.vooral de ploeg bijeenhouden bij de winterstop, en tegelijk de correcte versterkingen aantrekken.
beide geen evidentie voor een ploeg waarvan de manager al aangegeven heeft dat het allemaal eigenlijk financieel niet vol te houden is
in welk artikel heb je dat gelezen ?vooral de ploeg bijeenhouden bij de winterstop, en tegelijk de correcte versterkingen aantrekken.
beide geen evidentie voor een ploeg waarvan de manager al aangegeven heeft dat het allemaal eigenlijk financieel niet vol te houden is
in welk artikel heb je dat gelezen ?
Dat is toch net het hele jammerlijke aan de zaak? Vorig seizoen was al geen vette, toen had hij nog het beperkt budget, jeugd en 'trust the process' om zich achter weg te steken.Er zijn te weinig punten gehaald ja, maar slechts 1 punt minder dan een seizoen geleden.
Dat is toch net het hele jammerlijke aan de zaak? Vorig seizoen was al geen vette, toen had hij nog het beperkt budget, jeugd en 'trust the process' om zich achter weg te steken.
Maar deze zomer is er toch gericht en uiteindelijk ook stevig aangekocht. Die youngster zijn alweer een jaar verder en toch heb je nog altijd een punt minder dan vorig seizoen.
Twas toen al voor velen een buis qua prestatie, dan snap ik zeker dat hij zegt dik gebuisd nu.
Mijn woord "zwaar" is idd misschien overdreven. Maar zoals blub zegt toch stevig ingekocht/gehuurd, nmecha en sambi zijn wel grote verliezen voor de club.Een vierde plaats vorig seizoen was gewoon goed gewerkt in mijn ogen.
Er is idd goed ingekocht, maar er zijn ook cruciale spelers vertrokken. 1 daarvan werd hier ook ferm onderschat.
Mensen die vorig seizoen een buis vonden, en nu een dikke buis, leven imo nog in het verleden, en beseffen niet hoe ziek Anderlecht was/is.