Je glimlach van vandaag

Dirk (80) woont plots op rotonde
Lol zalig .. toch als die mens content is ..
Ik ging het ook juist posten... "Only in Belgium". Ben wel blij dat het kan. Het heeft wel iets. Al zou het niet voor mij zijn, te veel lawaai.

309ccc1f-9d41-11ec-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Only in Belgium? Je ziet zo'n situaties op internet toch regelmatig eens passeren in andere landen.
Tja, ik ken niet elke uithoek van de wereld natuurlijk, maar we hebben wel die reputatie van vreemde situaties (bruggen die nergens naartoe leiden enzovoort). Dat is geen kritiek trouwens... als het dat maar is. Meer landen die megalomane projecten hebben die nergens geraken of niet afgewerkt worden.

Benieuwd wat de immoboys er mee gaan doen als het ooit in het "Opmerkelijke huizen te koop-topic" beland.
Unieke woning met 360° graden uitzicht en extreem goede verbinding. Eerste woning in Vlaanderen met 100% mobiliteitsscore. De bussen rijden als het ware door je achtertuin.

Benieuwd wat de immoboys er mee gaan doen als het ooit in het "Opmerkelijke huizen te koop-topic" beland.
Unieke woning met 360° graden uitzicht en extreem goede verbinding. Eerste woning in Vlaanderen met 100% mobiliteitsscore. De bussen rijden als het ware door je achtertuin.
Je vergeet nog "Centraal gelegen"

Gisteren de dochter in bed gestopt zonder pamper (vergeten) maar gelukkig heeft ze het kunnen ophouden tot ze wakker werd. En fier dat ze was. Misschien het moment om nog eens te proberen de hele week 🤔

Gisteren de dochter in bed gestopt zonder pamper (vergeten) maar gelukkig heeft ze het kunnen ophouden tot ze wakker werd. En fier dat ze was. Misschien het moment om nog eens te proberen de hele week 🤔
Ook al paar keer dat geluk gehad. Dan denk je misschien moeten we dat toch wat meer proberen en die je dat een 2e nacht bewust. En dan plakt het overal 💩😄

Ook al paar keer dat geluk gehad. Dan denk je misschien moeten we dat toch wat meer proberen en die je dat een 2e nacht bewust. En dan plakt het overal 💩😄
Hahah daar had ik zelfs nog niet aan gedacht. Ik veronderstelde eventueel kleine boodschap maar grote boodschap zou idd nog wel andere “koek” zijn 🤔

Gewoon doen, @Wannez !
Ik heb wel een potje op haar slaapkamer gezet, die 2m verder naar het toilet zijn s nachts echt te "eng" blijkbaar 🙄
Op dat punt is haar hoogslaper nog wel een nadeel 🤓 Ze kan er wel alleen af, maar in hoge nood mogelijk wel te laat. Dus als ze snachts moet, hoop ik dat ze me op tijd roept 😇

Vanaf wanneer sliepen jullie kinderen in een groot bed? In april verhuis ik naar een nieuw huis en zou mijn dochter (3 jaar en 2 maanden) direct in een groot bed (1m40 breed) willen laten slapen. Ik woon voorlopig bij mijn ouders dus zou ze hier al laten "kennismaken" met een groot bed zodat er geen twee grote stappen in één keer volgen (nieuw/groot bed en nieuw huis).

Ik heb nog eens mijn oudste internetnickname gegoogled om te zien wat ik vond. Blijkbaar heb ik ooit dit topic aangemaakt op 9lives. Ik herinner me het totaal niet, en ik heb ook geen enkel idee waar het over gaat.. Waarschijnlijk een soort parodie op grappige threads in het lifestyleforum ofzo. Behoorlijk gek dat nog eens te ontdekken.

Terug
Bovenaan