Ik ging het ook juist posten... "Only in Belgium". Ben wel blij dat het kan. Het heeft wel iets. Al zou het niet voor mij zijn, te veel lawaai.Dirk (80) woont plots op rotonde
Lol zalig .. toch als die mens content is ..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging het ook juist posten... "Only in Belgium". Ben wel blij dat het kan. Het heeft wel iets. Al zou het niet voor mij zijn, te veel lawaai.Dirk (80) woont plots op rotonde
Lol zalig .. toch als die mens content is ..
Only in Belgium? Je ziet zo'n situaties op internet toch regelmatig eens passeren in andere landen.Ik ging het ook juist posten... "Only in Belgium". Ben wel blij dat het kan. Het heeft wel iets. Al zou het niet voor mij zijn, te veel lawaai.
![]()
Tja, ik ken niet elke uithoek van de wereld natuurlijk, maar we hebben wel die reputatie van vreemde situaties (bruggen die nergens naartoe leiden enzovoort). Dat is geen kritiek trouwens... als het dat maar is. Meer landen die megalomane projecten hebben die nergens geraken of niet afgewerkt worden.Only in Belgium? Je ziet zo'n situaties op internet toch regelmatig eens passeren in andere landen.
Bwa, beetje hippie naar mijn goesting.Ben jij dat? Not bad.
Je vergeet nog "Centraal gelegen"Benieuwd wat de immoboys er mee gaan doen als het ooit in het "Opmerkelijke huizen te koop-topic" beland.
Unieke woning met 360° graden uitzicht en extreem goede verbinding. Eerste woning in Vlaanderen met 100% mobiliteitsscore. De bussen rijden als het ware door je achtertuin.
Wel meer verslavend.Kinderen naar school, man het huis uit… Volstrekte stilte. Dis better than crack (eh, veronderstel ik)
Na de high komt de lowKinderen naar school, man het huis uit… Volstrekte stilte. Dis better than crack (eh, veronderstel ik)

Feit. Ze zijn thuisNa de high komt de low![]()

Ook al paar keer dat geluk gehad. Dan denk je misschien moeten we dat toch wat meer proberen en die je dat een 2e nacht bewust. En dan plakt het overalGisteren de dochter in bed gestopt zonder pamper (vergeten) maar gelukkig heeft ze het kunnen ophouden tot ze wakker werd. En fier dat ze was. Misschien het moment om nog eens te proberen de hele week![]()

Hahah daar had ik zelfs nog niet aan gedacht. Ik veronderstelde eventueel kleine boodschap maar grote boodschap zou idd nog wel andere “koek” zijnOok al paar keer dat geluk gehad. Dan denk je misschien moeten we dat toch wat meer proberen en die je dat een 2e nacht bewust. En dan plakt het overal![]()

Op dat punt is haar hoogslaper nog wel een nadeelGewoon doen, @Wannez !
Ik heb wel een potje op haar slaapkamer gezet, die 2m verder naar het toilet zijn s nachts echt te "eng" blijkbaar![]()
Ze kan er wel alleen af, maar in hoge nood mogelijk wel te laat. Dus als ze snachts moet, hoop ik dat ze me op tijd roept 
Ge kunt er ook onder gaan liggen en dan zult ge wel wakker worden van de drupjes.Op dat punt is haar hoogslaper nog wel een nadeelZe kan er wel alleen af, maar in hoge nood mogelijk wel te laat. Dus als ze snachts moet, hoop ik dat ze me op tijd roept
![]()