Je glimlach van vandaag

Wat als het niet klikt met uw Oekraïense vluchteling?​

Ik vind dat precies grappig klinken.
Zo van: "Hebde ne hond gekocht en em luister niet goed, kunt em terug brengen se!"

Zo van: "Hebde ne hond gekocht en em luister niet goed, kunt em terug brengen se!"
To be fair: sommigen zullen toch wel iets anders verwacht hebben van hun Oekraïense bruid als je naar de foto bij dat artikel kijkt :unsure:

Als ze goe kuist is het wel oké zeker, eten maken zal ze op den duur wel leren :unsure:

Juist van een heel lief klantje een blik Antwerpse Handjes gekregen. :love2:
Helft is al op.

Eerste keer dit jaar het gras aan het afrijden. Die geur doet toch altijd weer aan lente denken. :love:
Hier eerst alle gevallen takken uit de tuin harken voordat ik er kan aan beginnen :(

En dan nadat alles gedaan is een goed biertje met uitzicht op de vers gemaaide gazon :love:

Normaal ik ook maar met de storm zijn er halve bomen losgekomen - dat zal mijn 173cctje niet trekken :crazy:
Volgens mij raakt dat zelfs niet door mijn gras momenteel. :laugh: Door de temperaturen en de regen is dat deze winter toch wel veel meer gegroeid dan andere jaren.

Hier zijn grote takken al verzaagd om over 3jr de verwarming te dienen. Ik kan just nog een deel vd tuin niet maaien omdat er daar nog veel ligt door een grote gevallen boom. Maar alles vooraan en rond het terras zal toch al weer proper liggen.

Alle, het uitstapje om de verloren portefeuille is toch een glimlach geworden.

Samen Burger King gegeten en erna koffie/chocomelk uit de Starbucks.

Terwijl we op de trein terug stonden te wachten zei de zoon plots: "Papa, ik vind het echt leuk om zo rustig een uitstapje te doen met jou, het is de leukste dag van de week al geweest". :love2:

Weer een aangenamere temperatuur en daardoor een strandwandeling kunnen maken (net als vorige zondag), en als ik de weervoorspellingen voor volgende week moet geloven, zal ik dan ook nog veel kunnen gaan wandelen! 😎

Drie deals waar ik al ~12 maanden aan het werken ben zijn alledrie gevallen deze week.
Whopla mijn jaar target is al voor 75% binnen 🥳.

Straks feestje 🍻 🍹

Terug
Bovenaan