Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En uwe 7-jarige praat Engels, geloofwaardig Rebecca11 is bezig Minecraft Dungeons te spelen met de nodige commentaar. Plots gaat 7 voor zijn neus staan ‘will you stop making noises, I am MEDITATING’ en inderdaad, baby buddha zit in de lotushouding (met wel een Pringle in zijn ene hand)

Behalve wanneer Rebecca zèlf Britse is natuurlijk.En uwe 7-jarige praat Engels, geloofwaardig Rebecca![]()

Ik ben half Engels van moeder’s kant en mijn ASS jongste spreekt bij eigen voorkeur Engels.En uwe 7-jarige praat Engels, geloofwaardig Rebecca![]()

vamos Senior90’s top zoveel (op q-music maar ok), ideaal tijdens laatste werkdag voor lang weekend Spanje![]()

Dos vanallos por favor!vamos Senior![]()
Mag ik op de lijst van zij die jou kenden voor je super bekend was als artiest en die dus een prijzeke krijgen? I believe in you, you are awesome, how does 50% off sound?Zo goed als helemaal klaar om mijn nieuwe tattoo apprenticeship aan te vatten![]()
Jot, kom maar af. ‘t Is in Leuven te doen.Mag ik op de lijst van zij die jou kenden voor je super bekend was als artiest en die dus een prijzeke krijgen? I believe in you, you are awesome, how does 50% off sound?

) ,Lijkt mij een propere oplossing, veel beter dan de extremere die je eerst in gedachte hadProblemen zijn opgelost met de wederhelft
we gaan een 2e bankrekening openen op haar naam, bij een andere bank.
(zonder de pc banking acces te activeren).
Ik hou de bank kaart bij, zij houd de pin code ervan bij.
Zij stort elke maand 1000 euro van haar loon op die 2e account , haar spaarboekje voor later zeg maar...
Ik kan er niet aan, en zij kan er niet aan. (Natuurlijk in extreme gevallen kan ze gewoon naar die bank gaan en een 2e kaart vragen, dat weet ik ook wel. Maar dan krijg ik daarvan sms of mail, want ik ga mijn email en gsm nr opgeven als contactpersoon. Maar wel alles op haar naam).
Bovendien heeft ze een aflossingsplan opgestart in haar thuisland, elke maand 75 euro afbetalen, en na 4 jaar is ze er van af.
De rest van haar loon mag ze dan spenderen wat ze wil er mee.
Ik denk dat dit een redelijk faire deal is die we gemaakt hebben.
Zo ben ik zeker dat ze binnen 20 jaar niet nog even straat arm is als nu (ze kan elk jaar 12.000 euro aan de kant zetten) ,
en heeft ze nog genoeg vrije marge om te "leven". (meer dan 500 euro per maand, en ze hoeft niets bij te dragen aan de vaste kosten hier).

Mooi, eens een goedkeurend woord . doet deugdLijkt mij een propere oplossing, veel beter dan de extremere die je eerst in gedachte had.

Ik denk met deze oplossingen dat weinigen dat zullen vinden.er zullen er wel weer afkomen dat ik een tiran ben en haar niet vertrouw, en whatsoever,
En ook hier denk ik dat weinigen een probleem mee hadden.maar laten we wel wezen: ze is 44 jaar en heeft duidelijk bewezen met geen geld te kunnen omgaan. Dan vind ik het mijn taak als goede huisvader om als het ware als ocmw-schuldbemiddelaar haar te leiden.

Maar je hebt experten, mensen die goedbedoeld discussiëren na wat inlezen (zowat heel P&A)
Ben ik het absoluut mee eens!Mooi, eens een goedkeurend woord . doet deugd
Ja lijkt me ook wel een mooie compromis.
Je hoort een partner te zijn, geen OCMW-begeleider/"meerdere".er zullen er wel weer afkomen dat ik een tiran ben en haar niet vertrouw, en whatsoever,
maar laten we wel wezen: ze is 44 jaar en heeft duidelijk bewezen met geen geld te kunnen omgaan. Dan vind ik het mijn taak als goede huisvader om als het ware als ocmw-schuldbemiddelaar haar te leiden.
Weinigen, absoluut mee eens!En laat ons wel wezen: wie laat zijn partner volledig kost en inwoon hebben , zonder te moeten bijdragen? en bovendien nog eens te zorgen voor een mooi spaarpotje voor haar?
Ik denk dat ze me daar later zeer dankbaar voor zal zijn. Ze zal een mooi retirement plannetje kunnen uitbouwen.
Je bedoelt waarschijnlijk na haar 65ste?zeker als ik soortgelijk spaar zoals haar, en we dan ook nog eens mijn huis (bouwjaar 2015) gaan hebben die binnen 10 jaar is afbetaald.
Ik denk dat ze , dankzij mijn toedoen, nooit zal moeten werken tot ze versleten is.