Je glimlach van vandaag

Ik zou het wel jammer vinden om op zijn negeerlijst te staan (of kun jij dan wel nog zijn posts zien?). Want die mens heeft doet ons kinxton vergeten.

Vanavond naar publieke sauna geweest. Na zo’n stoombad zat ik wat uit te blazen bij een haardvuur en daar stond een tv aan met een natuurdocumentaire over vleermuizen. Die hangen al eens ondersteboven en plots kwam er een vrouw mee kijken en die draaide haar hoofd zodat ze die beesten recht kon aankijken.
Ik heb vermoedelijk een nieuw record gevestigd voor de hoek waarmee ik mijn wenkbrauw optrok.

Vanavond naar publieke sauna geweest. Na zo’n stoombad zat ik wat uit te blazen bij een haardvuur en daar stond een tv aan met een natuurdocumentaire over vleermuizen. Die hangen al eens ondersteboven en plots kwam er een vrouw mee kijken en die draaide haar hoofd zodat ze die beesten recht kon aankijken.
Ik heb vermoedelijk een nieuw record gevestigd voor de hoek waarmee ik mijn wenkbrauw optrok.
T moet zijn dat vleermuizen interessanter waren dan jij he chou! 😈

Het zal precies nogal vlot gaan, om het ongeval van maandag namiddag af te handelen.
Verzekering heeft alles van mij doorgestuurd gekregen, tegenpartij bekend schuld en heeft zich al geëxcuseerd.
Toch weer direct een redelijke bedrag, +-300€ voor de herstelling.

E-mail ontvangen van het keuringsplatform en onze elektriciteit is goedgekeurd na een herkeuring voor de aarding. Het had nochtans weer bijna afgekeurd geweest want de eerste keurder had niet gezien dat er geen type kabel bij het eendraadschema stond. Die heeft de tweede keurder er allemaal netjes manueel bijgezet en het goed bevonden. Hij had het evengoed kunnen afkeuren. Blij dat er nog zo'n mensen zijn.

Screenshot_20220302-134413_Reddit.jpg

11 is bezig Minecraft Dungeons te spelen met de nodige commentaar. Plots gaat 7 voor zijn neus staan ‘will you stop making noises, I am MEDITATING’ en inderdaad, baby buddha zit in de lotushouding (met wel een Pringle in zijn ene hand)

Terug
Bovenaan