Ik wist het dat ge mij niet verwittigd had.Hoezo is het hier etiquette om mensen te informeren dat ge ze op de ignore list hebt gezetdan heb ik hier een paar faux pas gedaan precies

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist het dat ge mij niet verwittigd had.Hoezo is het hier etiquette om mensen te informeren dat ge ze op de ignore list hebt gezetdan heb ik hier een paar faux pas gedaan precies

Net zo beleefd om net dat te doen. Als je dan een pm teeugkrijgt zie je het niet. Of werken pm's zo niet?Hoezo is het hier etiquette om mensen te informeren dat ge ze op de ignore list hebt gezetdan heb ik hier een paar faux pas gedaan precies
Helaas fout geraden! Maar ‘t hangt op ieder moment aan een zijden draadjeIk wist het dat ge mij niet verwittigd had.![]()
Aach, leuk die spanning.Helaas fout geraden! Maar ‘t hangt op ieder moment aan een zijden draadje
Ik stuur u geen PM als ‘t zo ver is. Kwestie van het spannend te blijven houdenAach, leuk die spanning.
ja of ik moet op niemand zijn negeerlijst staan maar dat zou toch een onverhoopt succes zijn.Ik zou het wel jammer vinden om op zijn negeerlijst te staan (of kun jij dan wel nog zijn posts zien?). Want die mens heeft doet ons kinxton vergeten.
T moet zijn dat vleermuizen interessanter waren dan jij he chou!Vanavond naar publieke sauna geweest. Na zo’n stoombad zat ik wat uit te blazen bij een haardvuur en daar stond een tv aan met een natuurdocumentaire over vleermuizen. Die hangen al eens ondersteboven en plots kwam er een vrouw mee kijken en die draaide haar hoofd zodat ze die beesten recht kon aankijken.
Ik heb vermoedelijk een nieuw record gevestigd voor de hoek waarmee ik mijn wenkbrauw optrok.

Ja sowieso, mijne vleermuis was al naar binnen gekropen van temperatuur verschil.T moet zijn dat vleermuizen interessanter waren dan jij he chou!![]()
Lint zijn vrouw zag geen verschil.Ja sowieso, mijne vleermuis was al naar binnen gekropen van temperatuur verschil.
Tussen den uwe en Wannez zijn gekrompen scampi? Sommige details MOETEN we niet weten hoor...Lint zijn vrouw zag geen verschil.
Ivm zijn normale waardes he.. We (wannez, Lint zijn vrouw en mezelf) zijn het er al over eens dat ze bij mij het kleinste leek. Dus dan weten we genoeg.Tussen den uwe en Wannez zijn gekrompen scampi? Sommige details MOETEN we niet weten hoor...