Je glimlach van vandaag

Ik heb een beetje een vervelende dag vandaag, om dan ineens een natte neusboop aan mijn pols te voelen en mijn hond die heel goedgeluimd naast mij staat te kwispelen. Doet mij instant opfleuren. :love:

Mooi, eens een goedkeurend woord . doet deugd :)

Ja lijkt me ook wel een mooie compromis.

er zullen er wel weer afkomen dat ik een tiran ben en haar niet vertrouw, en whatsoever,
maar laten we wel wezen: ze is 44 jaar en heeft duidelijk bewezen met geen geld te kunnen omgaan. Dan vind ik het mijn taak als goede huisvader om als het ware als ocmw-schuldbemiddelaar haar te leiden.

En laat ons wel wezen: wie laat zijn partner volledig kost en inwoon hebben , zonder te moeten bijdragen? en bovendien nog eens te zorgen voor een mooi spaarpotje voor haar?
Ik denk dat ze me daar later zeer dankbaar voor zal zijn. Ze zal een mooi retirement plannetje kunnen uitbouwen.
zeker als ik soortgelijk spaar zoals haar, en we dan ook nog eens mijn huis (bouwjaar 2015) gaan hebben die binnen 10 jaar is afbetaald.

Ik denk dat ze , dankzij mijn toedoen, nooit zal moeten werken tot ze versleten is.
*knip*

Maar serieus.. 44 jaar is ze en ze doet nog zulke dingen? Ben je wel zeker dat die om de juiste redenen bij je is? Je zou toch eerder verwachten dat ze ook spaart om samen met jou(w) een leven uit te bouwen en toch niet dat ze constant haar geld naar daar stuurt? (daarom dacht ik ook dat ze jonger was eigenlijk)

Edited by moderator: opmerking tot flame weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze uitspraak ga ik laten inkaderen, gewoon te geniaal!
Deze ga ik nog vaker lezen en eens goed mee lachen! :rofl:

Goedbedoeld discussiëren en mensen die ingelezen zijn, uitspraak over zowat de hele populatie van P&A.
Dat is eentje die kan tellen!
Je moet dat zien als "effectief willen bijdragen", in een discussie naar aanleiding van twee mensen die kwamen wenen na wat diarree te typen. Dit was trouwens de volledige zin:
Niemand is hier een expert uiteindelijk. Maar je hebt experten, mensen die goedbedoeld discussiëren na wat inlezen (zowat heel P&A), en het soort posts die meteen worden verwijderd wegens gewoon...ja...lomp.
Je hebt A, B, en C dus. Daarvan A, B citeren, bewijs je daarmee nu eigenlijk niet dat je gewoon fundamentele leesvaardigheden mist? Allez ik weet het dat bon ton is om wat te lachen met P&A en de zogezegd zwaarwichtige onzin die daar verkocht wordt, maar als je posts zelfs daar opvallen als beneden peil...mja.

Ik heb een beetje een vervelende dag vandaag, om dan ineens een natte neusboop aan mijn pols te voelen en mijn hond die heel goedgeluimd naast mij staat te kwispelen. Doet mij instant opfleuren. :love:
Ik zit terug wat vaker op kantoor nu de maatregelen stilaan wegvallen, blij om terug onder de mensen te zijn, maar het is wel wennen zo zonder trouwe vriendjes thuis...
Gelukkig nog 4/5 dagen thuis :love:

Na een week auto in de garage, auto terug. Gefixed (y)
Wel ff 3k mogen voorschieten op de verzekering, cash/met kaart te betalen. Mocht niet met overschrijving :crazy:

Enfin wel happy achter drie maand, linkerkant ziet er terug goed uit en nieuwe achterbumper :clap:

mijn auto gekuist in de carwash

maar weer veel te snel want had honger en wou naar huis, dus een paar plekken gemist
Voordeel: nu kunt ge tenminste zien hoeveel hij verpropert is. :unsure: before/after

maar weer veel te snel want had honger en wou naar huis, dus een paar plekken gemist
Voordeel: nu kunt ge tenminste zien hoeveel hij verpropert is. :unsure: before/after
Ik heb gisteren mijn ramen gewassen. Ze zien er slechter uit dan voordien.

1646330612748.png

Ik moet mijn wagen ook nog eens kuisen. Ondertussen al drie keer de achternummerplaat proper gemaakt wegens nog amper leesbaar :rofl:.
#Procrastrination is my middle name

Terug
Bovenaan