Ik heb een beetje een vervelende dag vandaag, om dan ineens een natte neusboop aan mijn pols te voelen en mijn hond die heel goedgeluimd naast mij staat te kwispelen. Doet mij instant opfleuren. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

*knip*Mooi, eens een goedkeurend woord . doet deugd
Ja lijkt me ook wel een mooie compromis.
er zullen er wel weer afkomen dat ik een tiran ben en haar niet vertrouw, en whatsoever,
maar laten we wel wezen: ze is 44 jaar en heeft duidelijk bewezen met geen geld te kunnen omgaan. Dan vind ik het mijn taak als goede huisvader om als het ware als ocmw-schuldbemiddelaar haar te leiden.
En laat ons wel wezen: wie laat zijn partner volledig kost en inwoon hebben , zonder te moeten bijdragen? en bovendien nog eens te zorgen voor een mooi spaarpotje voor haar?
Ik denk dat ze me daar later zeer dankbaar voor zal zijn. Ze zal een mooi retirement plannetje kunnen uitbouwen.
zeker als ik soortgelijk spaar zoals haar, en we dan ook nog eens mijn huis (bouwjaar 2015) gaan hebben die binnen 10 jaar is afbetaald.
Ik denk dat ze , dankzij mijn toedoen, nooit zal moeten werken tot ze versleten is.
Je moet dat zien als "effectief willen bijdragen", in een discussie naar aanleiding van twee mensen die kwamen wenen na wat diarree te typen. Dit was trouwens de volledige zin:Deze uitspraak ga ik laten inkaderen, gewoon te geniaal!
Deze ga ik nog vaker lezen en eens goed mee lachen!
Goedbedoeld discussiëren en mensen die ingelezen zijn, uitspraak over zowat de hele populatie van P&A.
Dat is eentje die kan tellen!
Je hebt A, B, en C dus. Daarvan A, B citeren, bewijs je daarmee nu eigenlijk niet dat je gewoon fundamentele leesvaardigheden mist? Allez ik weet het dat bon ton is om wat te lachen met P&A en de zogezegd zwaarwichtige onzin die daar verkocht wordt, maar als je posts zelfs daar opvallen als beneden peil...mja.Niemand is hier een expert uiteindelijk. Maar je hebt experten, mensen die goedbedoeld discussiëren na wat inlezen (zowat heel P&A), en het soort posts die meteen worden verwijderd wegens gewoon...ja...lomp.
Ik zit terug wat vaker op kantoor nu de maatregelen stilaan wegvallen, blij om terug onder de mensen te zijn, maar het is wel wennen zo zonder trouwe vriendjes thuis...Ik heb een beetje een vervelende dag vandaag, om dan ineens een natte neusboop aan mijn pols te voelen en mijn hond die heel goedgeluimd naast mij staat te kwispelen. Doet mij instant opfleuren.![]()

Ik heb gisteren mijn ramen gewassen. Ze zien er slechter uit dan voordien.mijn auto gekuist in de carwash
maar weer veel te snel want had honger en wou naar huis, dus een paar plekken gemist
Voordeel: nu kunt ge tenminste zien hoeveel hij verpropert is.before/after
ah, ik ben daar ook zo'n goede in. Meestal meer strepen achteraf dan ervoor.
Als het heel donker is en je knijpt je ogen voor 90% toe en je kijkt dan langszij naar de ramen, dan zien ze er mooi uit.ah, ik ben daar ook zo'n goede in. Meestal meer strepen achteraf dan ervoor.

ik heb ne sticker met 'geen reclame'Of je poetst direct na met krantenpapier (streekkrant en zondagskrant zijn gratis!)
Den boel doorgestuurd naar verzekering... Stad gent in november tegen mijn auto geredenHopelijk snel je 3k terug!![]()
Gewoon instanet sproeien en met keukenrol uit- en droogvegen. 10/10Ik heb gisteren mijn ramen gewassen. Ze zien er slechter uit dan voordien.
Ik ben ook een beetje verslaafd aan de geur daarvan, dus mijn bijdrage is niet 100% objectief.Jep, soortgelijke techniek.Of je poetst direct na met krantenpapier (streekkrant en zondagskrant zijn gratis!)
Ik moet mijn wagen ook nog eens kuisen. Ondertussen al drie keer de achternummerplaat proper gemaakt wegens nog amper leesbaarmijn auto gekuist in de carwash
maar weer veel te snel want had honger en wou naar huis, dus een paar plekken gemist
Voordeel: nu kunt ge tenminste zien hoeveel hij verpropert is.before/after
.