Status
Niet open voor verdere reacties.
Adapters waar je niet meer van weet bij welk apparaat ze horen.
Er zou een database moeten bestaan van welk apparaat met welke adapter wordt verkocht, want de referentie nu googlen levert alleen winkels op die er nog een verkopen
Ik leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.
 
Ik leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.
Ik heb ook zo 2 bakken staan :laugh:

Ligt vanalles tussen, van zipdrives tot blackberry en oude nokia laders. Denk niet dat ik er ooit nog iets mee ga kunnen doen. :laugh:
 
Voeding en ampère? En type aansluiting niet genoeg?
Op zich kan ik wel met die info aan de slag, maar dan moet ik al m'n apparaten afgaan.
Ik leg die in een bak voor mocht ik later ooit eens zo'n type apparaat tegenkomen. Niettegenstaande liggen de adapters er nu al 10 jaar niets te doen.
Ik had ook zo'n bak, eigenlijk vooral met 700 usb kabels, maar nu met te verhuizen heb ik die weg gedaan en schieten er nog maar een paar kabels en adapters over. Heb op een bepaald moment ook stickers met het toestel waarbij ze hoorden op mn adapters beginnen plakken, maar blijkbaar zijn er toch een paar door de mazen van het net geglipt.
 
Op zich kan ik wel met die info aan de slag, maar dan moet ik al m'n apparaten afgaan.

Ik had ook zo'n bak, eigenlijk vooral met 700 usb kabels, maar nu met te verhuizen heb ik die weg gedaan en schieten er nog maar een paar kabels en adapters over. Heb op een bepaald moment ook stickers met het toestel waarbij ze hoorden op mn adapters beginnen plakken, maar blijkbaar zijn er toch een paar door de mazen van het net geglipt.
Kabels van uw madam pikken e, als ge samen gaat wonen 😎
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Ik denk dat ze bij HLN ook moeite hebben met personeel te vinden. Die gast zijn columns zijn toch elke keer op niveau van het 3de middelbaar:
 
Ik denk dat ze bij HLN ook moeite hebben met personeel te vinden. Die gast zijn columns zijn toch elke keer op niveau van het 3de middelbaar:
Fijn dat er een alternatief voor de Fancy is.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik denk dat ze bij HLN ook moeite hebben met personeel te vinden. Die gast zijn columns zijn toch elke keer op niveau van het 3de middelbaar:
Is dit nu ‘de man’ anno 2022? #askingforafriend
 
Je hebt dan de huldiging van Remco, en wat kopt HLN?

Oumi geniet van massale belangstelling en kijkt uit naar huwelijksdag: “Dat moet intiem moment worden”​

Met bijpassende foto.

Jezus christ, kutgazet.
 
Alle zit er hier ene langs mij te snotteren en te hoesten voor kapot. Ik vraag of em gene Corona heeft ofzo. "jawel maar de 7 dagen zijn voorbij"

Ja kerel kweet ni maar ik ga niet den hele dag langs ene zitten met Corona die nog zit te hoesten de hele tijd he gvd. :angry:
 
Mijn verlof is gedaan, en ik heb eigenlijk nog geen zin om terug te beginnen :frown:
Ik had hetzelfde gisterenavond. Waarschijnlijk een verklaring waarom ik pas 7 min geleden achter mijn bureau zat en het 1e wat ik deed deze website openen was :)

EDIT: een ergernis van gisterenavond: die nieuwe regel dat huurprijzen niet meer mogen geïndexeerd worden bij slecht geïsoleerde woningen. Kunnen ze nu echt niet voorspellen wat dat gaat doen? Mensen die niet veel middelen hebben gaan nog moeilijker iets vinden.

Scenario 1: het huis wordt geïsoleerd, is daarom meer waard, en daarom kan er dus meer huur gevraagd worden
Scenario 2: geen extra isolatie, geen indexering. Dan maar direct up front 10% bij vragen.
 
Laatst bewerkt:
Nog voor mij verlof een ticket aangemaakt bij ICT dat mijn headset stuk is en of ze me een nieuwe kunnen bezorgen.
Binnen het halfuur had ik reactie naar wie die verzonden mocht worden

Ondertussen +1 maand verder, nog steeds geen headset en ticketje nog actief. Toch maar eens proberen bellen naar ICT
"We hebben helaas geen stock meer dus we kunnen er geen leveren"

En hoe moet ik nu eigenlijk calls doen of vergaderingen volgen en opleidingen ? Tegen mijn laptop praten en klinken alsof ik in een visbokaal zit
Het is nog nie middag en zou al kunnen janken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan