Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 'm ook gehad in de master psychologie en lang voor de cultuur van bijlessen etc. De eerste 2 lessen kon ik nog volgen, alles daarna was chinees voor mij met mijn 3-uurs wiskunde ASO-vooropleiding.
Het was toen zijn eerste jaar aan UGent en hij ging toen alvast uit van een 6-uurs wiskunde vooropleiding. Hij gebruikte toen toch symbolen en woorden die ik nog nooit gehoord had...
Als ge het over Marchant hebt, die heeft bij mij in de lessen (1ste Bach psychologie) eens meer dan een halfuur bezig geweest om uit te leggen wat een sommatieteken was... dat vond ik echt genant dat dat nodig was (niet dat hij niet mocht uitleggen/herhalen wat dat was maar het was echt met handen en voeten proberen duidelijk maken)
 
Als ge het over Marchant hebt, die heeft bij mij in de lessen (1ste Bach psychologie) eens meer dan een halfuur bezig geweest om uit te leggen wat een sommatieteken was... dat vond ik echt genant dat dat nodig was (niet dat hij niet mocht uitleggen/herhalen wat dat was maar het was echt met handen en voeten proberen duidelijk maken)
Dit: Σ?
Da’s wel een beetje genant 😁
 
Als ge het over Marchant hebt, die heeft bij mij in de lessen (1ste Bach psychologie) eens meer dan een halfuur bezig geweest om uit te leggen wat een sommatieteken was... dat vond ik echt genant dat dat nodig was (niet dat hij niet mocht uitleggen/herhalen wat dat was maar het was echt met handen en voeten proberen duidelijk maken)
Aaah, dan had hij duidelijk al geleerd van zijn eerste jaar! 🤭
Als ik me goed herinner, waren er in 1ste zit maar 3 geslaagd (>12/20) voor hem in mijn jaar.
 
Zo’n verhalen vind ik altijd moeilijk om te geloven. Aangezien zoiets als student zeer makkelijk aan te vechten is. 100% op uw examen halen maar dan toch buizen op een examen wiskunde voor enkele dt-fouten? Sorry, maar I call bullshit.
Dat iemand gebuisd is op een examen wiskunde voor dt-fouten vind ik meer geloofwaardiger dan iemand die 100% behaalt heeft op een examen wiskunde.
 
Als ge het over Marchant hebt, die heeft bij mij in de lessen (1ste Bach psychologie) eens meer dan een halfuur bezig geweest om uit te leggen wat een sommatieteken was... dat vond ik echt genant dat dat nodig was (niet dat hij niet mocht uitleggen/herhalen wat dat was maar het was echt met handen en voeten proberen duidelijk maken)
Chapeau dat hij dat al zo lang volhoudt. Jarenlang lesgeven voor zo een (uiteindelijk toch ondankbaar) publiek. Op die kleine groep na die voor experimentele gaat dan toch.
 
F*cking klote banken. Kunnen we dus via apps zoal Payconiq makkelijk elektronisch betalen via de smartphone, maar weet je 2 dagen later nog niet hoeveel je zo ontvangen hebt (we hebben hier een tiental van deze verrichtingen gedaan).

Ik kan in de Payconiq app wel de geschiedenis van verrichtingen zien, maar mijn vrouw heeft de app van onze bank gebruikt, en die zijn dus voor mij nog niet zichtbaar, in diezelfde app.

Dit is gewoon moedwillige sabotage van een systeem, meer niet.
 
F*cking klote banken. Kunnen we dus via apps zoal Payconiq makkelijk elektronisch betalen via de smartphone, maar weet je 2 dagen later nog niet hoeveel je zo ontvangen hebt (we hebben hier een tiental van deze verrichtingen gedaan).

Ik kan in de Payconiq app wel de geschiedenis van verrichtingen zien, maar mijn vrouw heeft de app van onze bank gebruikt, en die zijn dus voor mij nog niet zichtbaar, in diezelfde app.

Dit is gewoon moedwillige sabotage van een systeem, meer niet.

True.
Helaas geen verrassing als je die 2 werelden (banken en IT development) bijeen zet en die apps zo'n beetje hun love-baby zijn... :thinking:
 
Zeg wel. Union, graag. Genk, ook leuk volk.

Maar toch niet Antwerpen. Die waren duidelijk nergens geliefd waar ik gisteren overal geweest ben. En dat hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Geen sympathie.

Ik ga vanavond auto's in brand steken.
"No one likes us, we don't care"?

Voetbal kan me trouwens gestolen worden.
 
"No one likes us, we don't care"?

Voetbal kan me trouwens gestolen worden.
Ah maar van mij ook hoor. Ik kijk nooit. Behalve gisteren op café gaan kijken om mij onder te dompelen in de spanning en sfeer. Dan roep ik 'zuivere penalty!' of 'schwalbe!' wanneer het dat duidelijk niet is en geniet ik van de discussies die losbarsten tussen de aanwezigen.

Niets kan ie! Heel Alderweireld!
 
Gisteren ook de match van Club tegen Union gevolgd op café (met brugge sups, gezien mijn locatie...)

Wel leuk, constant dat Anti Antwerp gezangen.... We wouden eigenlijk allemaal Union de titel gunnen.

Maar mijn ergernis is vooral dat ik gisteren een 50 tal kilometer met de gewone fiets heb gereden aan de kust om gewicht te verliezen, en het dan s'avonds weer niet kon laten om pinten te pakken tijdens de match.
Zal wel weer een nul operatie zijn geweest gisteren :wallbash:
 
Gisteren ook de match van Club tegen Union gevolgd op café (met brugge sups, gezien mijn locatie...)

Wel leuk, constant dat Anti Antwerp gezangen.... We wouden eigenlijk allemaal Union de titel gunnen.
Gisteren ook veel Brugge supporters aanwezig in het café waar ik zat. Ook anti Antwerp zang.
Brugge scoort en plots was het dan: 'ja maar wij kunnen andere ploegen wel recht in de ogen kijken'.

Het blijft toch iets apart, dat voetbalvolk.
 
Gisteren ook veel Brugge supporters aanwezig in het café waar ik zat. Ook anti Antwerp zang.
Brugge scoort en plots was het dan: 'ja maar wij kunnen andere ploegen wel recht in de ogen kijken'.

Het blijft toch iets apart, dat voetbalvolk.
Gohja, "bepaalde supporters" gaan we maar zeggen, gaan altijd hun ploeg ophemelen hé, no matter what.

Bovendien, als Brugge scoorde was virtueel Genk kampioen hé... Was pas nog wat later dat Antwerp gelijk maakte en de titel pakte.

De tendens was toch vooral dat Genk of Union mocht kampioen worden, de meeste Brugge sups kon het niet echt schelen... Zolang maar niet RAFC :D wat net wel gebeurde.
 
Nog eens eentje uit de whatsappgroep van de ouders (beide parallelklassen, dus ~ 55 leden).
Twee mama’s die het (gewaardeerde) initiatief genomen hebben om een inzameling en cadeau te organiseren voor de juffen.

Eentje die reageert met “gestort voor onze xxx” en de kudde die gedwee volgt ipv een duimpje als reactie op de oproep of zo.
 
Nog eens eentje uit de whatsappgroep van de ouders (beide parallelklassen, dus ~ 55 leden).
Twee mama’s die het (gewaardeerde) initiatief genomen hebben om een inzameling en cadeau te organiseren voor de juffen.

Eentje die reageert met “gestort voor onze xxx” en de kudde die gedwee volgt ipv een duimpje als reactie op de oproep of zo.
Zijn er nog geen geldbedragen bijgezet? Kwestie van er toch een competitie van te maken.
 
Zijn er nog geen geldbedragen bijgezet? Kwestie van er toch een competitie van te maken.
Dat hadden de initiatiefneemsters al voorzien denk ik; ze hadden in de (verder vrijblijvende) oproep al een bedrag voorgesteld! 💪 Nog geen garantie, maar iedereen lijkt zich er wel aan te houden 👌
 
Pffff... Mijn headset vergeten mee te nemen naar het werk. Nu kan ik geen muziek luisteren en gaat die maandag tergend traag voorbij. Nog 40 minuten volhouden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan