Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gepeupel dat vandaag binnenstroomt :mad:

Neenee, grapje natuurlijk. Welkom allemaal! ❤️ Zonder jullie zouden we nu werkloos zijn.
 
Mega drukke werkdagen. Ik moet vroeger mijn bed in, gelieve mij naar boven te stampen als ik hier of op Discord om 23u nog online hang.
 
Laatst bewerkt:
Doodgaan vlak voor het einde van de laatste challenge in Sackboy op PS5, na ondertussen al 4 uur proberen...
 
Ergernis van vandaag: de schoonzus die ook haar "cadeaulijstje" gemaakt heeft.

Ik heb op mijn lijstje stuk of 6-7 dingen staan van alle prijs categorieen, 10 euro 33 euro, 15 euro...
Op dat lijstje van de schoonzus: alles boven de 25 euro en paar dingen van boven de 50 of zelfs 60 euro zoals batterijen voor camera's.
Normaal geef ik die ongeveer 12 euro ofzo. En dat weet die toch ook... komaan.
Bij ons hebben we kerst veranderd. In plaats van dat we aan iedereen iets kleins geven doen we een soort van 'secret santa' behalve dat iedereen weet wie aan wie iets moet geven. Budget werd dan gewoon 50 euro maar je moet maar voor 1 iemand iets kopen.
 
Kleuter van 3 met veel te veel energie. ‘Nough said 😒

edit: en ‘lange hamburgers’
 
Laatst bewerkt:
Resultaat van covid test die niet geupdate is vandaag, kan dus morgen ook thuisblijven.. nee dit is inderdaad een ergernis, want heb al tijd genoeg versmeten de laatste jaren :).
 
Mega drukke werkdagen. Ik moet vroeger mijn bed in, gelieve mij naar boven te stampen als ik hier of op Discord om 23u nog online hang.
Hehe herkenbaar! Tot veel te laat werken, dan nog wat andere dingen in huis doen, wat bijlezen op het forum en voor ge het weet is het weer véél te laat en staat de wekker weer te blinken op 6u.
En ik moet zeggen, sinds ik thuis werk is dat alleen maar erger geworden...
 
De laatste paar dagen echt vreselijk geslapen waar mijn humeur nu toch wel onder begint te lijden.
 
Ergernis van vandaag: de schoonzus die ook haar "cadeaulijstje" gemaakt heeft.

Ik heb op mijn lijstje stuk of 6-7 dingen staan van alle prijs categorieen, 10 euro 33 euro, 15 euro...
Op dat lijstje van de schoonzus: alles boven de 25 euro en paar dingen van boven de 50 of zelfs 60 euro zoals batterijen voor camera's.
Normaal geef ik die ongeveer 12 euro ofzo. En dat weet die toch ook... komaan.
Hoe komt ge op 12€? 😁
 
Ergernis van vandaag: de schoonzus die ook haar "cadeaulijstje" gemaakt heeft.

Ik heb op mijn lijstje stuk of 6-7 dingen staan van alle prijs categorieen, 10 euro 33 euro, 15 euro...
Op dat lijstje van de schoonzus: alles boven de 25 euro en paar dingen van boven de 50 of zelfs 60 euro zoals batterijen voor camera's.
Normaal geef ik die ongeveer 12 euro ofzo. En dat weet die toch ook... komaan.
12 euro is nu ook wel enorm weinig. Wat koop je daar tegenwoordig voor? 2 paar kousen en een pakske tuttefrut ofzo?
 
Wij doen het al jaren met drawnames.be
Toen ik nog studeerde hadden we een budget van 25€, nu ik werk is dat opgetrokken tot 50€. Met vrienden houden we het meestal wel nog rond de 25€, maar daar wordt toch nooit niks serieus gekocht. Beetje ne waste of money, maar als iedereen pakjes zo belangrijk vindt, dan is het maar zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan