polar bear
Well-known member
Hier juist hetzelfde. Mijn vrouw loopt er al de ganse dag mee verveelt en ik trek het me niet aan.Ik zie haar rekening wel. Zij ziet helemaal geen rekeningen meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier juist hetzelfde. Mijn vrouw loopt er al de ganse dag mee verveelt en ik trek het me niet aan.Ik zie haar rekening wel. Zij ziet helemaal geen rekeningen meer.
Indeed, had die direct al aangesproken .Lekdetectie zit in uw brandverzekering normaal. Informeer eens.
Schoonpapa???Scherm van GSM is opeens kapot en er staat zovéél op dat ik echt wil/moet hebben.. 180 euro is crazy expensive voor een scherm. Iemand weet van andere alternatieven of manieren om toch nog aan mijn data te geraken zodat ik deze kan overzetten?
Tis de touchscreen en stuk van scherm dat kapot is
Dat aanpassen van voorkeur neemt inderdaad wat tijd in beslag.hoppa, bpost strikes again.
ik verwacht een groot pakje. normaal wordt dat geleverd in een automaar hier iets verder, maar aangezien ik toch thuis ben, heb ik die voorkeur aangepast, lever het maar gewoon thuis.
vandaag in de track & trace: "het kan niet geleverd worden in de automaat, dus kom het maar in het afhaalpunt halen".
fuck's sake.
*edit* nu zeggen ze dat die aanpassing 10 dàgen nodig heeft om te verwerken. terwijl hun pakjes gemiddeld 24u nodig hebben tussen ophalen en afleveren.
Uh?Schoonpapa???
dan moeten ze het gewoon niet aanbieden he.Dat aanpassen van voorkeur neemt inderdaad wat tijd in beslag.
Haar schoonvader z'n GSM scherm was vorige week of zo ook volledig in de frut en daar hangt een hele historie aan van een nieuw toestel.
Ik denk dat deze dienst enkel bedoeld is om uw voorkeur voor langere tijd aan te passen.dan moeten ze het gewoon niet aanbieden he.
Ik dacht dat je naast uw algemene voorkeur ook per pakje dit kan aanpassen in de app en dat gaat wel instant. Allé, heb dat hier toch al een paar keer gedaan. Omgekeerde richting dan wel: Van thuis naar afhaalpunt.dan moeten ze het gewoon niet aanbieden he.
Ongetwijfeld heel graag ja:en stel ik mij de vraag of ze hier dan wel graag is
en scheld haar uit
Na 3 jaar mag je toch al enige basisvorm van oriëntatie verwachten, toch?Ongetwijfeld heel graag ja:
Mijn vriendin is van dezelfde gemeente als ik en als ik de weg niet uitleg adhv huizen van kenissen, horeca of winkels is die ook niet mee hoor.Na 3 jaar mag je toch al enige basisvorm van oriëntatie verwachten, toch?
Je kan gelijk hebben..Mijn vriendin is van dezelfde gemeente als ik en als ik de weg niet uitleg adhv huizen van kenissen, horeca of winkels is die ook niet mee hoor.
Vorig weekend liep ze als een hondje achter mij in Antwerpen want ze had geen flauw idee waar we waren eens we weg waren vd Groenplaats.
Het zal een beetje van persoon tot persoon afhangen denk ik. Zet mij in een bos van 200 m² en ik geraak er wss nooit meer uit en na 2 dagen ken ik de gemiddelde stad quasi van buiten. Mijn ex was net het tegenovergestelde... Die kon hele wouden in kaart brengen op een uur maar liep na 25 jaar nog altijd verloren in Antwerpen.
Zolang ze maar de weg vindt naar de keuken en het bed is er geen man overboord zeker?die woont hier nu al 3 jaar, als het weerbericht is op TV, en ze ziet de kaart van europa of belgië, weet ze nog steeds niet waar zich te situeren