Solved iTrader topic link

This post has been solved

NoGo

Active member
Crowdfunder FE
Bij het geven van mijn eerste iTrader merkte ik dat ik geen link hoefde mee te geven. Het kan natuurlijk wel in de comments, maar willen we dit misschien niet gewoon verplichten? Dan is de inhoud van het topic ook nog terug te vinden.

Is er trouwens enige vorm van controle op willekeurig iTraders weggeven? Dat zou mede met hierboven staande toevoeging gecontroleerd kunnen worden door 1 trader per topic.
 
Deze suggestie is geïmplementeerd. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Dat is een expliciete keuze van de maker van de addon die we momenteel gebruiken (ik snap het ook niet tho).
 
Hmm, jammer. Ik vond het echt ook een sterk onderdeel van 9lives, het gaf veel vertrouwen bij het maken van deals. Weet ge ook wat de redenen dan zijn, gezien het een expliciete keuze is?

Misschien kunnen we er iets op vinden om het zelf op een manier te supporten?
 
Weet ge ook wat de redenen dan zijn, gezien het een expliciete keuze is?

Q: Can you include a link to the thread a feedback was given?
A: No. Classified threads are often deleted, clicking on dead links is not good.

🤷‍♂️

Er zijn nog een paar andere zaken waar ik niet zo content mee ben met de huidige addon, we zijn achter de schermen nog 't een en 't ander aan het bekijken en afwegen.

  • Een vd opties is om de huidige zelf uit te bereiden (maar meh, er zitten nog wel andere bugs en fundamenteel rare dingen in zoals een opsplitsing tussen buy & sell scores)
  • Een andere optie is om een gans oude XF1 addon (eigenlijk een deprecated iTrader clone) zelf te gaan upgraden naar XF 2.2 (dan is de functionaliteit 100% gelijk, maar dat kan qua tijdsinvestering wel es vies hard gaan tegenslaan)
  • Of uitkijken naar nog een andere addon (er zijn er zo nog wel een paar maar die lijken op het eerste gezicht gigantisch hard overkill + best wel duur)
 
🤷‍♂️

Er zijn nog een paar andere zaken waar ik niet zo content mee ben met de huidige addon, we zijn achter de schermen nog 't een en 't ander aan het bekijken en afwegen.

  • Een vd opties is om de huidige zelf uit te bereiden (maar meh, er zitten nog wel andere bugs en fundamenteel rare dingen in zoals een opsplitsing tussen buy & sell scores)
  • Een andere optie is om een gans oude XF1 addon (eigenlijk een deprecated iTrader clone) zelf te gaan upgraden naar XF 2.2 (dan is de functionaliteit 100% gelijk, maar dat kan qua tijdsinvestering wel es vies hard gaan tegenslaan)
  • Of uitkijken naar nog een andere addon (er zijn er zo nog wel een paar maar die lijken op het eerste gezicht gigantisch hard overkill + best wel duur)
Kan je de maker van de huidige add-on niet contacteren voor de use case van BG?
Al is het maar een optie die hij toevoegt.
 
🤷‍♂️

Er zijn nog een paar andere zaken waar ik niet zo content mee ben met de huidige addon, we zijn achter de schermen nog 't een en 't ander aan het bekijken en afwegen.

  • Een vd opties is om de huidige zelf uit te bereiden (maar meh, er zitten nog wel andere bugs en fundamenteel rare dingen in zoals een opsplitsing tussen buy & sell scores)
  • Een andere optie is om een gans oude XF1 addon (eigenlijk een deprecated iTrader clone) zelf te gaan upgraden naar XF 2.2 (dan is de functionaliteit 100% gelijk, maar dat kan qua tijdsinvestering wel es vies hard gaan tegenslaan)
  • Of uitkijken naar nog een andere addon (er zijn er zo nog wel een paar maar die lijken op het eerste gezicht gigantisch hard overkill + best wel duur)
Ok, thanks! Als er wat uit komt horen ik (we) het graag!
Kan je de maker van de huidige add-on niet contacteren voor de use case van BG?
Al is het maar een optie die hij toevoegt.
Ja inderdaad, zo bepalen voor gebruikers ipv. een optie kunnen geven 😕
 
Hallo, Goedemorgen,

Kan iemand mij helpen a.u.b?

Ik had gisteren de aanpassingen voor beyond gaming gedaan maar mijn vorige itrader is niet in mijn profiel hier, is er een link voor die procees?

Bedankt!
 
Hallo, Goedemorgen,

Kan iemand mij helpen a.u.b?

Ik had gisteren de aanpassingen voor beyond gaming gedaan maar mijn vorige itrader is niet in mijn profiel hier, is er een link voor die procees?

Bedankt!
Update: Sorry, ik kan in mijn "about vinden", probleem is in de gewoon overview van mijn profiel in de forum zelf.

Mvg
 
Zo, de eerste "Trader" addon werd bedankt voor bewezen diensten en is nu vervangen door ... iTrader (met véél dank aan @moonstorm om dit te verwezelijke)! Alle functionaliteit (en een paar tweaks) werden toegevoegd/aangepast en alles zou nu terug moeten werken zoals je al jaren gewoon was :)
 
Terug
Bovenaan