Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Hoe is de Apple doorzichtige Magsafe case? Of toch maar voor leder gaan?
Want heb nu één vzn Spigen, een doorzichtige (dacht Liquid Air); maar begint geel te komen :(
 
Hoe is de Apple doorzichtige Magsafe case? Of toch maar voor leder gaan?
Want heb nu één vzn Spigen, een doorzichtige (dacht Liquid Air); maar begint geel te komen :(

Best case ever. Vorige iPhone had ik er 10-ish omdat ik niet echt een geschikte vond, dit is nu nog steeds mijn eerste.
 
Ik kan het er nog altijd niet aan geven, maar die nieuwe alpine green kleur op de 13 :drool:
Op deze manier zal het er ooit wel eens van komen.
 
Ben eens aan het zien om mijn iPhone 7 te upgraden want die begint een beetje af te sterven. Zijn er grote verschillen tussen een 12 & 13?
Voor een 12 gaan of is het prijsverschil te klein voor wat je extra krijgt?
 
Ben eens aan het zien om mijn iPhone 7 te upgraden want die begint een beetje af te sterven. Zijn er grote verschillen tussen een 12 & 13?
Voor een 12 gaan of is het prijsverschil te klein voor wat je extra krijgt?
De batterij is stuk beter in de iPhone 13
 
Iemand ervaring met add on lenzen ?

Moment Anamorphic Lens - Gold Flare​


Deze blijkt zeer goed te zijn voor een film look te krijgen.

Ik zoek er me ook in te verdiepen voor wat mooie shoots te maken vd family tijdens de vakanties
 
Ik ben aan het kijken voor een iPhone 13 mini, tot nu toe heb ik deze via Telenet gezien aan 699 (wel niet in voorraad, hopelijk kunnen ze er nog aanbieden).
Iemand die ze al ergens goedkoper gezien heeft?
 
Ik ben aan het kijken voor een iPhone 13 mini, tot nu toe heb ik deze via Telenet gezien aan 699 (wel niet in voorraad, hopelijk kunnen ze er nog aanbieden).
Iemand die ze al ergens goedkoper gezien heeft?
Ben ook aan het rondkijken hiervoor. Nog geen winkel gevonden die ze ongeveer aan die prijs aanbied. En wanneer wel zoals Amazon zijn ze allemaal niet voorradig, tenzij je de duurste versie neemt.
Lab9 biedt ze wel aan met korting aan 760euro dacht ik.
 
Ben ook aan het rondkijken hiervoor. Nog geen winkel gevonden die ze ongeveer aan die prijs aanbied. En wanneer wel zoals Amazon zijn ze allemaal niet voorradig, tenzij je de duurste versie neemt.
Lab9 biedt ze wel aan met korting aan 760euro dacht ik.
Mediamarkt biedt ze ook al geruime tijd aan voor 759 euro. Ik denk dat ik nog even wacht tot ze terug beschikbaar zijn aan 699 euro.
Op de apple site heb ik trouwens de indruk dat ze de prijs omhoog getrokken hebben.
En bij de 14 zou er geen mini meer komen volgens de geruchten. Dus ik hoop wel dat ik nog een 13 mini ga kunnen bemachtigen aan deze prijs.
 
Altijd eens even kijken op pricewatch. €749 is momenteel het goedkoopste.
Wel rekening houden met het feit dat niet alle webshops op de pricewatch staan. Of dat de prijzen niet altijd even up to date zijn.

Je moet wel rekening houden dat die korting op de Telenet webshop gekoppeld is aan voorwaarden, het is dus geen gewone korting. Je moet na aankoop nog minstens een bepaalde periode klant blijven anders moet je een deel van die korting terugbetalen.
Idd, dat lijkt me wel vanzelfsprekend.
 
Was vergeten dat er tegenwoordig standaard geen oplader zit bij de nieuwe iPhones.

Ik vermoed dat eender welke oplader met USB met lightning kabel volstaat? Of toch best die van Apple zelf?
 
Was vergeten dat er tegenwoordig standaard geen oplader zit bij de nieuwe iPhones.

Ik vermoed dat eender welke oplader met USB met lightning kabel volstaat? Of toch best die van Apple zelf?
Eender welke idd. En indien je het nog ni wist, usb type c aansluiting ipv a bij de kabels die ze tegenwoordig meeleveren
 
Was vergeten dat er tegenwoordig standaard geen oplader zit bij de nieuwe iPhones.

Ik vermoed dat eender welke oplader met USB met lightning kabel volstaat? Of toch best die van Apple zelf?
Best wel van een degelijk merk. Kabel zelf maakt naar het schijnt minder uit voor brandveiligheid.
 
De laatste dagen eens aan het rondkijken voor een smartphone en de 13 mini is één van de mogelijke opties. Het kleiner formaat is een van de dingen die mij meer aanspreekt.

Nu lees of hoor ik regelmatig dat de batterijduur een minpunt(je) is. Als ik enkele Youtube video's en/of andere reviews bekijk, is het voor sommigen net genoeg maar dan zijn het gebruikers die er op 1 dag wel wat 4K video's kijken, regelmatig sociale media gebruiken, videochat gebruiken, redelijk wat foto's of filmpjes maken... Zij komen geen dag of net geen dag toe met een volledige lading.

Hoe zit het voor 'lichtere gebruikers' als ik? Sociale media gebruik ik niet, films bekijk ik al zeker niet op een smartphone, games spelen ook niet, filmpjes opnemen ook niet en videochatten zo goed als nooit... Gebruik zou hoofdzakelijk zijn voor mail te checken, sms'en, berichten via Whatsapp, wat browsen/nieuws checken en occasioneel eens wat Youtube video's...
 
De laatste dagen eens aan het rondkijken voor een smartphone en de 13 mini is één van de mogelijke opties. Het kleiner formaat is een van de dingen die mij meer aanspreekt.

Nu lees of hoor ik regelmatig dat de batterijduur een minpunt(je) is. Als ik enkele Youtube video's en/of andere reviews bekijk, is het voor sommigen net genoeg maar dan zijn het gebruikers die er op 1 dag wel wat 4K video's kijken, regelmatig sociale media gebruiken, videochat gebruiken, redelijk wat foto's of filmpjes maken... Zij komen geen dag of net geen dag toe met een volledige lading.

Hoe zit het voor 'lichtere gebruikers' als ik? Sociale media gebruik ik niet, films bekijk ik al zeker niet op een smartphone, games spelen ook niet, filmpjes opnemen ook niet en videochatten zo goed als nooit... Gebruik zou hoofdzakelijk zijn voor mail te checken, sms'en, berichten via Whatsapp, wat browsen/nieuws checken en occasioneel eens wat Youtube video's...
Heb je andere iphones die je als referentie kunt gebruiken?
Op tweakers zijn er van die vergelijkingen te vinden qua benchmark testen voor de batterijen.
 
Heb je andere iphones die je als referentie kunt gebruiken?
Op tweakers zijn er van die vergelijkingen te vinden qua benchmark testen voor de batterijen.
Heb enkel maar video's gezien waar ze die vergelijken met de gewone 13 en Pro (Max). Dan heeft de Mini een mindere batterijduur maar dacht van andere video's te zien dat het beter (of gelijk) was aan die van de 12 Pro.
 
De laatste dagen eens aan het rondkijken voor een smartphone en de 13 mini is één van de mogelijke opties. Het kleiner formaat is een van de dingen die mij meer aanspreekt.

Nu lees of hoor ik regelmatig dat de batterijduur een minpunt(je) is. Als ik enkele Youtube video's en/of andere reviews bekijk, is het voor sommigen net genoeg maar dan zijn het gebruikers die er op 1 dag wel wat 4K video's kijken, regelmatig sociale media gebruiken, videochat gebruiken, redelijk wat foto's of filmpjes maken... Zij komen geen dag of net geen dag toe met een volledige lading.

Hoe zit het voor 'lichtere gebruikers' als ik? Sociale media gebruik ik niet, films bekijk ik al zeker niet op een smartphone, games spelen ook niet, filmpjes opnemen ook niet en videochatten zo goed als nooit... Gebruik zou hoofdzakelijk zijn voor mail te checken, sms'en, berichten via Whatsapp, wat browsen/nieuws checken en occasioneel eens wat Youtube video's...
Ik ben een zeer lichte gebruiker en heb de 13 mini, batterij gaat minstens 2 dagen mee, soms 3. Maar ook een dagje met veel navigatie en foto’s is geen probleem.Films/games/social media gebruik ik niet.
 
Terug
Bovenaan