Apple Phone iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max)

Affinity

Active member
c9nBHEF.png


MLDjaf7.jpg


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kheb net op GSMpunt.nl eentje besteld... Een InvisibleShield, zijn over het algemeen wel goeie.
Op mijn 12 heeft eigenlijk heel het jaar door dezelfde gelegen die ik bij mijn Otterbox case gekregen had.
 
Hoe zit dat precies voor de nieuwe iPhones. Vanaf morgen bestellen via apple.be is 24/09 geleverd? In de Apple Store in Bxl dan ook pas vanaf vrijdag 24/09 te verkrijgen, of al vanaf morgen?
 
Hoe zit dat precies voor de nieuwe iPhones. Vanaf morgen bestellen via apple.be is 24/09 geleverd? In de Apple Store in Bxl dan ook pas vanaf vrijdag 24/09 te verkrijgen, of al vanaf morgen?

Vrijdag om 14u pre-orderen. 24/09 geleverd.
Let wel op: pre-orderen via Apple store (online) = 24/09 geleverd.

Pre-orderen bij een Mediamarkt ofzo kan je nooit 100% zeker zijn dat je 24/09 je toestel zal hebben.
Winkels weten niet op voorhand hoeveel toestellen ze krijgen, is altijd al zo geweest.

Je moet ook heel snel zijn, vorig jaar waren er problemen met betaling, hopelijk dit jaar niet... Maar veel mensen hebben het opgegeven na 40min, ik ben blijven proberen en gelukkig uiteindelijk erdoor geraakt en levering 1 week later.

Anderen die 10min later besteld en betaald hebben was levering al niet meer de week nadien, maar ~10 dagen ofzo ...
 
Vrijdag om 14u pre-orderen. 24/09 geleverd.
Let wel op: pre-orderen via Apple store (online) = 24/09 geleverd.

Pre-orderen bij een Mediamarkt ofzo kan je nooit 100% zeker zijn dat je 24/09 je toestel zal hebben.
Winkels weten niet op voorhand hoeveel toestellen ze krijgen, is altijd al zo geweest.

Je moet ook heel snel zijn, vorig jaar waren er problemen met betaling, hopelijk dit jaar niet... Maar veel mensen hebben het opgegeven na 40min, ik ben blijven proberen en gelukkig uiteindelijk erdoor geraakt en levering 1 week later.

Anderen die 10min later besteld en betaald hebben was levering al niet meer de week nadien, maar ~10 dagen ofzo ...
Duidelijk- via apple store bestellen was het plan.
In de Apple Store in Bxl zelf hebben ze 'm ook pas vrijdag binnen dan, I assume?
 
Ben hier aan het twijfelen tussen coolblue en Apple store. Iemand ervaring met coolblue wanneer de nieuwe iPhones uitkwamen? Ik heb via mobile vikings die mv punten en op dat bedrag is dat toch 3 maanden mijn gsm factuur betaald :)
 
Nja ervaring, vaak krijgen ze wel redelijk wat modellen binnen, alleen kan je daar niet van uitgaan.
Als je enig financieel voordeel kan doen via Coolblue zou ik het nog begrijpen, anders zou ik eigenlijk geen enkele reden zien om niet via Apple zelf te bestellen, omdat je daar dan 2j garantie hebt.
 
Waar kopen jullie de screenprotector (doe je dit ook zelf)?
Vroeger op AliExpress. Voor de prijs van 1 hier had ik er daar 30. Was de kwaliteit even goed? Volgens mij wel, was ook maar een stukje glas natuurlijk. Nu op Amazon. Prijs is ietsje hoger maar liggen ook sneller in de brievenbus.
 
Ben hier aan het twijfelen tussen coolblue en Apple store. Iemand ervaring met coolblue wanneer de nieuwe iPhones uitkwamen? Ik heb via mobile vikings die mv punten en op dat bedrag is dat toch 3 maanden mijn gsm factuur betaald :)
Enigste “voordeel” om via apple zelf te gaan is dat je dan 2 jaar lang ook bij apple store terecht kan in Brussel moest er iets kapot gaan. Als je via CB gaat, en stel dat er in uw 2de jaar iets kapot gaat moet je via CB beroep doen op uw garantie.
 
Nog even en moet beslissen de Max of gewone Pro :D

Mijn lijkt die max gewoon te groot maar ben wel iemand die constant mails moet versturen voor het werk en dan lijkt me groter wel fijner.
 
Nog even en moet beslissen de Max of gewone Pro :D

Mijn lijkt die max gewoon te groot maar ben wel iemand die constant mails moet versturen voor het werk en dan lijkt me groter wel fijner.
Ik heb sinds de 6s altijd een Max toestel gehad. Ideaal kwa formaat, voor mezelf dan toch. Moet wel zeggen dat ik de smallere Android toestellen, beter in de hand vind liggen. Kan het niet goed uitleggen maar bij de S21U was die precies ietsje gebalanceerder. (Kan ook mijn gedacht zijn natuurlijk.
 
Ben hier aan het twijfelen tussen coolblue en Apple store. Iemand ervaring met coolblue wanneer de nieuwe iPhones uitkwamen? Ik heb via mobile vikings die mv punten en op dat bedrag is dat toch 3 maanden mijn gsm factuur betaald :)
Ik heb vorig jaar via coolblue besteld, ik had niet via apple besteld omdat ik de kleuren eerst IRL wou zien. Eenmaal dat gedaan waren de leveringstermijnen al zo gek op apple site. Af en toe coolblue eens in het oog gehouden en op bepaald moment toch eentje direct leverbaar van wat ik wou (stond ook al enkele dagen op levertijd ongekend), direct besteld en geleverd gekregen.
Is ook zakelijk besteld dus dan heb je sowieso maar 1 jaar zeker?
 
Terug
Bovenaan