Apple Phone iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)

Ik doe nochtans hetzelfde van vorige jaren. Slow charging in auto en wireless pad. En vannacht ging mijn telefoon van 77% naar 16… rare dingen.
 
Ik doe nochtans hetzelfde van vorige jaren. Slow charging in auto en wireless pad. En vannacht ging mijn telefoon van 77% naar 16… rare dingen.
Jij kan misschien hetzelfde doen, maar intussen zijn de apps ook allemaal geëvolueerd en is er misschien een background job die veel verbruikt nu.
 
Case gekocht op aliexpress. Één hoek spant niet zo hard dus da's wel irritant dat het wat los zit. Kon beter. Walletding is wel nice. Niet iets dat ik van Apple zelf zou kopen wel : )
En deze iPhone is by far mijn slechtst presterende tot nu toe. Normaal zit ik na een jaar nog steeds op 99 of 100 qua batterij, nu al op 96.

vCu3uNz.jpg
Die van mij zit ook al aan 97% en ik had mijn 12 pro een paar dagen na de uwe ontvangen. Maar maakt toch niet uit als we binnen 2 jaar ne melding krijgen dat onze batterij vervangen moeten worden kunnen we dat direct in de apple store doen gelijk de iphone x van @JohnnyricoMC de zijne was na een jaar ofzo naar 90% gegaan en moest vervangen worden.
 
Die van mij zit ook al aan 97% en ik had mijn 12 pro een paar dagen na de uwe ontvangen. Maar maakt toch niet uit als we binnen 2 jaar ne melding krijgen dat onze batterij vervangen moeten worden kunnen we dat direct in de apple store doen gelijk de iphone x van @JohnnyricoMC de zijne was na een jaar ofzo naar 90% gegaan en moest vervangen worden.
Puntjes op de i: enkel als je de iPhone rechtstreeks bij Apple gekocht hebt, kun je gedurende 2 jaar de batterij laten vervangen in de Apple store. Als je die elders gekocht hebt, is dat slechts één jaar. Dat tweede moet je bij je handelaar gaan en mag die 't oplossen.

Dit is omdat de garantiewetgeving u als particulier twee jaar bij uw handelaar geeft. Uw handelaar heeft slechts één jaar bij zijn leverancier (= apple). Dat eerste jaar neemt Apple dus op zich, maar dat tweede, enkel als je het bij hun hebt gekocht en dat is conform de Belgische garantiewet.


De eerste batterij, die was idd na een jaar al abnormaal gezakt en toonde in Settings ook dat hij vervangen moest worden. Da's kostenloos (enfin, uitgez. parkeermeter) in de Apple store in Brussel gebeurd.

Ongeveer een jaarke geleden heb ik die batterij nog eens laten vervangen (voor dno hoeveel het was, 90 euro ofzo? Toch minder dan een nieuwe iPhone, want het toestel an-sich kon nog mee, maar die is intussen ook naar 96% gedaald.
Gezien die precies toch wel snelle batterijdegradaties na een jaar vraag ik me af of er niets scheelt met de iPhone zelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het klote dat ze dat systeem erin gestoken hebben :)

mensen maken zich er alleen maar druk om.

ik heb er nog geen enkele keer naar gekeken op mijn 12. Zal volgende week wel eens zien als ik hem factory reset.
 
Terug
Bovenaan