Apple Phone iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)

D

Deleted member 14

Guest
Untitled-design-2020-10-14T001021.876.jpg
 
Deze week de iPhone 12 ingeruild voor de IPhone 12 mini...
Deze ligt toch beter in de hand.
Batterij is uiteraard wel minder maar opladen doe ik telkens in de auto ofwel is er altijd wel stekker/powerbank in de buurt e...

Toch wel tevreden dat ze dit formaat nu aanbieden :)
 
Even een vraagje ik heb precies de indruk dat de nieuwe Apple lederen hoesjes van mindere kwaliteit zijn of beeld ik me dat ik?

Nu na bijna 2 maanden gebruik voelt het zeer raar aan. Nooit voorgehad vorige versies.

Plakt precies alsof het vettig is...
 
Even een vraagje ik heb precies de indruk dat de nieuwe Apple lederen hoesjes van mindere kwaliteit zijn of beeld ik me dat ik?

Nu na bijna 2 maanden gebruik voelt het zeer raar aan. Nooit voorgehad vorige versies.

Plakt precies alsof het vettig is...
Ik gebruik geen hoesjes op mijn iPhones dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven, maar valt het hoesje niet te reinigen als het vettig is?
 
Even een vraagje ik heb precies de indruk dat de nieuwe Apple lederen hoesjes van mindere kwaliteit zijn of beeld ik me dat ik?

Nu na bijna 2 maanden gebruik voelt het zeer raar aan. Nooit voorgehad vorige versies.

Plakt precies alsof het vettig is...
Ik had dat ook bij mijn vorige
 
Welk hoesje van spigen gebruikt ge juist?
Maakt het de iPhone niet te dik?
Spigen Liquid Air zoals die van Jonas en maakt je telefoon zeker niet te dik.

grts
Ik heb de Spigen Liquid Air, zeer tevreden van. En de prijs was maand geleden op amazon iets rond de 8€
Klopt zeer goed hoesje gekocht bij bol voor 11€ maar soms staan ze er op voor minder ;)
 
Zijn er mensen die van de iphone 11 komen. Ik twijfel op het moment vooral tussen de 11 en de 12. Ik koop hem vooral voor wat apple features en foto's trekken.
 
Zijn er mensen die van de iphone 11 komen. Ik twijfel op het moment vooral tussen de 11 en de 12. Ik koop hem vooral voor wat apple features en foto's trekken.
Zou dan voor de 12 gaan het scherm alleen is vele malen beter LCD tegenover OLED ;)

Ben zelf aan het twijfelen om van mijn 12 pro naar de 12 mini te gaan :thinking:
 
Ik kom van de 11 en naar de iPhone 12 gegaan en nu de iPhone 12 mini.

ik vind het de overstap waard door het oled scherm en de vormgeving.
ook de foto’s (vooral bij donkere omgevingen) zijn toch verbeterd....
 
Ik kom van de 11 en naar de iPhone 12 gegaan en nu de iPhone 12 mini.

ik vind het de overstap waard door het oled scherm en de vormgeving.
ook de foto’s (vooral bij donkere omgevingen) zijn toch verbeterd....
Tevreden van je overstap van 12 naar 12 mini?
Zo hard aan het twijfelen pfff
 
@Urboembake: welke zou jij aanraden, de 12 of de 12 mini?
Tevreden van je overstap van 12 naar 12 mini?
Zo hard aan het twijfelen pfff
Voor mij zelf is de 12mini beter.
ligt beter in de hand en is toch nog groot genoeg.
Speel je regelmatig games of bel je toch wel veel misschien toch beter de gewone 12.
de batterij is natuurlijk ook kleiner en kan dan misschien te snel plat zijn?

voor mij niet echt een probleem om is sneller de iPhone op te laden ...
 
Ik doe met mijn iPhone 12 zelfs 2,5/3 dagen als ik wil, maar is dan wel 0% batterij
ideale grote (y)
 
3 dagen :eek:

Ben al blij dat ik tot de avond toekom , moet wel zeggen dat ik tijdens mijn werk wel constant aan het bellen ben.
maximum hé, en dan is het volledig plat. Natuurlijk nieuwe batterij, en heb het 2x uitgetest.
Nu laad ik hem elke avond op en zit hij aan 60-70%
 
Terug
Bovenaan