Apple Phone iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)

Heb sinds half november de 12 mini en probeer mijn batterij zo weinig mogelijk te gebruiken, ik laad dikwijls maar om de 3 dagen maar doe er niet extreem veel mee.. Batterij nu nog maar op 99%, mijn vorige se was na 2 jaar nog bijna 100%. Dit lijkt me een dikke flop
 
Na 2 jaar nog 100% batterij conditie hebben is onmogelijk. Daar moet iets niet goed hebben gezeten bij de detectie.
Het is ook niet ongewoon voor een nieuwe iPhone om niet maanden op 100% conditie te blijven.
Wat telt is hoe lang ge effectief met een oplaadbeurt verder kunt, en dat lijkt me bij u nog wel top.
 
Heb sinds half november de 12 mini en probeer mijn batterij zo weinig mogelijk te gebruiken, ik laad dikwijls maar om de 3 dagen maar doe er niet extreem veel mee.. Batterij nu nog maar op 99%, mijn vorige se was na 2 jaar nog bijna 100%. Dit lijkt me een dikke flop
Mijn X heb ik gebruikt tot de 12 pro uitkwam en die was gezakt tot 95%
Mijn 12 Pro heb ik een paar dagen na release gekregen en die is sinds vorige maand gezakt naar 99% vond het ook raar maja it is what it is.
ik kom ook nog altijd de dag door zonder bij te laden en dat is het belangrijkste voor mij.
 
Elke batterij is ook anders, jij kan bv 5 iPhones 12 kopen en alle 5 kunnen ze een andere battery health hebben na x tijd.
Met mijn XR had ik het eerste jaar 100% dan na 16 maanden 99% en nu na 25 maanden 95%.

Eerste 2 jaar altijd opgeladen s'avonds met de standaard lader en nu het laatste half jaar met een wireless 3-1 pad.
Er zit de 1ste 5-10% ook bitter weinig verschil op, mijne staat al maanden op 95% maar merk 0 verschil in battery life met 100%, haal nog steeds meer dan 6u SOT.
 
Elke batterij is ook anders, jij kan bv 5 iPhones 12 kopen en alle 5 kunnen ze een andere battery health hebben na x tijd.
Ja dit dus.. Denk dat Gentei hier ook het bewijs van is, had gij vroeger geen 6 of 6S ofzoiets die echt retelang meeging? Echt indrukwekkende SOT. Ik had dat met mijn 6 Plus. Dat was echt een monster.
 
Zolang ze hem maar blijven maken, heb hem al een paar keer vast gehad en ik ben er zeker van dat dit mijn volgende iPhone wordt.
 
Ik wil mijn vrouw zo eentje cadeau doen voor haar verjaardag, dus ik hoop dat hij nog even beschikbaar blijft
 
Staat toch enkel dat de productie achteruit gaat maar niet dat hij EOL gaat worden, dus blijft wel beschikbaar, over het algemeen schroeven ze iPhone productie ( dus alle modellen ) terug met 20% maar de mini maakt gewoon de grootste hap van die 20%.

Verbaasd me verder weinig tbh, de groep voor kleine telefoons is heel vocaal maar gewoon een stuk kleiner dan gedacht.
Ik heb hem vast gehad bij Coolblue in December toen ik mijn AW ging kopen en vind het een tof ding om vast te houden en van formaat maar heb toch liever de batterijduur en screen estate ( voor video ) van de gewone iPhone ( iPhone 12 )
 
Ik heb al enkele jaren een iPhone 8. Deze begint echter heel wat mankementen te krijgen en was daardoor eigenlijk geïnteresseerd in de iPhone 12 mini omdat deze qua grootte ongeveer hetzelfde is. Een GSM hoeft voor mij niet veel groter te zijn dan dit en het scheelt toch ook weer wat in de prijs. Ik lees wel wat tegenstrijdige berichten over de batterijduur, maar als die gewoon een volledige dag meegaat, ben ik al content. Ik heb eigenlijk nooit anders geweten dan men iPhone elke nacht in te steken. Iemand nog ervaringen met dit toestel?
 
Sinds gisteren een 12.
Ik verschiet er eigenlijk van dat die helemaal niet veel groter is dan mijn 7. De schermgrootte is een enorm verschil maar in mijn handen (en mijn broekzak) voel je best weinig verschil eigenlijk.
Qua schermkwaliteit is het wel een absolute verademing en de weinige foto tests die al gedaan heb zijn ook wel echt wauw. Ook leuk dat ik terug een toestel heb met een batterij die langer meegaat dan een halve dag (semi) intensief gebruik.
 
Sinds gisteren een 12.
Ik verschiet er eigenlijk van dat die helemaal niet veel groter is dan mijn 7. De schermgrootte is een enorm verschil maar in mijn handen (en mijn broekzak) voel je best weinig verschil eigenlijk.
Qua schermkwaliteit is het wel een absolute verademing en de weinige foto tests die al gedaan heb zijn ook wel echt wauw. Ook leuk dat ik terug een toestel heb met een batterij die langer meegaat dan een halve dag (semi) intensief gebruik.
Dat is natuurlijk de bedoeling :).
 
Sinds gisteren via men werk nen 12 pro max gekocht... Mijn eerste Apple ding ever :p Moet toegeven... Tis ff kei hard wennen maar voor de rest wel een krachtig ding :eek:. Het enige wat ik vervelend is dat het geen dual sim is (met 2 fysieke sims)... Moet ff tijdelijk 2 gsm's hebben tot ik mijn privé nummer omzet naar een esim
 
is dat een gladde case of eerder anti slip materiaal?
Tussen de 2, er zitten wel ribbeltjes in voor meer grip maar er zullen betere zijn met nog meer anti slip.
Maar voor de 8€ op amazon indertijd kon ik niet klagen
 
Tussen de 2, er zitten wel ribbeltjes in voor meer grip maar er zullen betere zijn met nog meer anti slip.
Maar voor de 8€ op amazon indertijd kon ik niet klagen
Bij die betere anti slip hoesjes heb je wel het probleem dat deze ook niet glijden in je broekzak. En dat pakt dan heel je broekzak mee als je die er uit haalt :D
 
Bij die betere anti slip hoesjes heb je wel het probleem dat deze ook niet glijden in je broekzak. En dat pakt dan heel je broekzak mee als je die er uit haalt :D
Haha inderdaad! Kan je zelfs op uw dashboard leggen en die blijft mooi liggen. Ik had het bij mijn vorige samsung ook (official case).

Liever dat dan die gladde case die ik nu heb...
 
Ik heb sinds het weer warmer wordt wat problemen met mijn iphone 12 mini. Vanaf dat ik even met het toestel bezig ben in de zon, dan gaat de helderheid serieus omlaag. Eigenlijk vanaf dat het toestel warm wordt door de zon.

Blijkbaar is het een redelijk gekend issue. Nog iemand dat dit probleem heeft? Zijn er werkende fixes of moet het scherm / het volledige toestel vervangen worden? Heb zelf ook al wat gegoogled, zonder resultaat...
 
Het is puur door de warmte? Niet door het zonlicht?
Is het dan wel een issue? Hoe helderder het scherm, hoe meer je batterij belast wordt. En in de hitte van de zon is dat zeer ongezond voor je batterij.
Ik denk dat het alternatief dan is dat de gsm opeens uitvalt.
 
Terug
Bovenaan