Apple Phone iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)

Deze week van een XS max 256gb naar een 12 Pro Max 128GB gemigreerd, voornamelijk voor de camera... Ik dacht destijds 256GB nodig te heben, maar in de praktijk kwam ik zelden boven 100 uit, dus nu terug een kleinere schijf... 't is nog wat wennen aan de vorm. Ik had gedacht dat deze beter zou aanvoelen maar tot op heden is dat niet het geval. Ik gebruik een first party lederen hoesje. 't Voelt niet minder aan van kwaliteit, maar door de hoeken is het misschien optisch wat minder...
 
Ik heb al jaren een MouS case voor men iPhone. Super content van en die heeft mijn scherm toch ook al menig keer beschermt van kapot gaan.
Ik ben wel niet echt tevreden van de combinatie Mouse case + Mouse screenprotector. Wanneer ik de telefoon in de case plaats komt de screenprotector vrij.
En aangezien het zowat de kleinste screenprotector is, ben ik ook niet direct zinnens er een andere te gebruiken.
 
Mijne 12 pro nu een week ingewisseld tegen de Mini en moet zeggen dat ik er echt tevreden van ben.
Denk niet dat ik terug zou gaan naar groter als Apple deze blijft maken elk jaar.
 
Ik ben wel niet echt tevreden van de combinatie Mouse case + Mouse screenprotector. Wanneer ik de telefoon in de case plaats komt de screenprotector vrij.
En aangezien het zowat de kleinste screenprotector is, ben ik ook niet direct zinnens er een andere te gebruiken.

Daar heb ik eigenlijk geen last van. Ik gebruik sinds de aankoop van mijn iPhone al mijn MouS case + screenprotector, gsm al meerdere keren uit het hoesje gehaald en er terug in, maar screenprotector past nog steeds perfect. één hoekje waar hij begint los te komen, maar daar zit ik er ook heel de tijd aan te prullen.
 
Ik gebruik mijn 12 pro zonder een hoes, heb wel ne screen protecor erop gezet van Belkin, is gebeurd in een switch winkel maar damn in vergelijking met mijn X valt deze screenprotector heel hard op op de 12 wegens het design als de iphone uit staat kan je direct zien dat die protector erop zit.
 
Ik gebruik mijn 12 pro zonder een hoes, heb wel ne screen protecor erop gezet van Belkin, is gebeurd in een switch winkel maar damn in vergelijking met mijn X valt deze screenprotector heel hard op op de 12 wegens het design als de iphone uit staat kan je direct zien dat die protector erop zit.
Ik heb op mijn 12 pro ene van Spigen, Beste screenprotector dat ik al gehad heb. Een aanrader
 
Ik heb een iPhone 12 Pro 256GB & heel content van de Spigen accessoires = prijs-kwaliteit toch niet te verslaan. Ik heb de liquid air case & de screenprotector.
Vooral voor de 12 Pro (boven de 12) gekozen omwille van de ProRaw functie = ik verlang dus naar beter weer & minder maatregelen om daar eens deftig mee aan de slag te gaan ;)
 
Heel tevreden van de 12 Pro Max:
- Ziet er gewoon fantastisch uit
- Die platte hoeken terug ipv afgerond = best thing ever, voelt zo goed aan vind ik... Alhoewel dit persoonlijk lijkt aangezien iemand hier zegt dat hij zijn XS beter vond aanvoelen :)

Groooooot nadeel:
- Batterij tijdens gaming... Batterij gaat makkelijk hele dag mee, maar begin eens wat 3D gaming te doen, en je komt amper aan enkele uren... Met mijn 11 Pro Max kon ik makkelijk 7u gamen.
 
Ik had eigenlijk liever de Pro gehad, maar die was niet beschikbaar, ik ben dan uiteindelijk maar voor de Pro Max gegaan.
Wat me opvalt: nu zes weken later is de IPhone 12 Pro in dat oceanblauw nog altijd zo goed als overal uitverkocht...
 
zou van mijn samsung note 10+ naar een pro 12 max willen gaan.. is dat een beetje tedoen om het gewoon te worden ? :D (alleen maar android gehad)
 
zou van mijn samsung note 10+ naar een pro 12 max willen gaan.. is dat een beetje tedoen om het gewoon te worden ? :D (alleen maar android gehad)
Als je het kan loslaten dat je geen volledige controle over je telefoon hebt (customization, toegang tot bootloader...) Maar in ruil wel een systeem krijgt dat gewoon echt werkt (apps draaien veel smoother, privacy is veel beter, updates voorzien voor de komende jaren bvb. een 6S uit 2015 krijgt nu nog alle updates) dan keer je niet rap terug naar android.
 
Tis gewoon een persoonlijke voorkeur... ikzelf heb al eens de overstap naar Android gemaakt, denk in totaal 3 keer. Telkens binnen de 2 weken zat ik terug bij iPhone. Hetzelfde verhaal kan je gerust ook zien gebeuren bij Android gebruikers die iOS eens proberen. :)
 
zou van mijn samsung note 10+ naar een pro 12 max willen gaan.. is dat een beetje tedoen om het gewoon te worden ? :D (alleen maar android gehad)
2 jaar geleden mezelf laten verleiden om een OnePlus 6t te kopen, heb het toestel zoveel kansen gegeven maar ben er nooit echt vrienden mee geworden. Liep altijd van het ene issue in het andere. Nu 2j later terug een iPhone 12Pro gekocht, en amai vroeg me af waarom ik zolang gewacht had. al meer dan 10j een iPhone gebruiker geweest :).
 
Terug
Bovenaan