Apple Phone iPhone 12 (mini, Pro, Pro Max)

Ik ben ook aan 't twijfelen. Ik ben eigenlijk zo goed als zeker dat ik overga op een iPhone 12.
Ik vermoed ook uit te komen bij de mini, in 't blauw.
 
Noodgedwongen nieuwe iPhone moeten aanschaffen, 12 pro gekocht in zilver.
Ik wou die blauwe of graniet maar beide kleuren zijn leverbaar binnen 2 tot zelfs 8 weken dus zo lang kan ik niet wachten.

Iemand goeie case voor iPhone die de originele kleur van die blauwe (op de pro want de "gewone" 12 is andere kleur blijkbaar) benadert?
 
Na 4 jaar met de iPhone SE gedaan te hebben, overgeschakeld naar de 12 mini.
Super content van! Bediening was wel even wennen in het begin. Is toch wel wat anders dan bij de SE.

Gewoon in 't zwart en zonder hoesje, prachtige gsm! 🤤
 
Uiteindelijk beslist om een Iphone 12 Pro Max aan te schaffen
Ik maak nogal lange uren, en we hebben hier een open woning. Wanneer mijn vrouw of zoon start met koken, maakt dat best veel herrie, en dat is niet compatibel met late conference calls. Dat groter scherm zou me moeten toelaten om die te volgen vanop de Iphone, dan ga ik gewoon even in de slaapkamer zitten.
 
Mijn Pro Max is aangekomen, maar de case die ik heb gekocht gaat nog even op zich laten wachten vrees ik, want die moet vanuit de UK geleverd worden :rolleyes:
 
Heb op dit een XS Max die weldra 2 jaar wordt. Marcheert nog perfect natuurlijk, maar het kriebelt toch om met het flexbudget dat we van het werk beschikbaar krijgen een 12 te kopen.. Tijd om de specs eens naast elkaar te leggen.
 
Mijn 12 pro heb ik ongeveer 1 week na release en de batterij zit nu al op 99% dat belooft!
 
Ondertussen ben ik bijna 2 weken in het bezit van een 12 mini, in mijn geval een stevige upgrade komende van een 6S :D. Eigenlijk functioneerde die nog echt super goed, zelfs de batterij viel nog goed mee.

Ik ben echter een fervent trail loper, waarbij ik eigenlijk op zoek was naar een phone die 1) tegen wat water kan 2) Degelijke foto’s neemt 3) niet te groot is omdat ik die gemakkelijk in het zakje/riem van mijn loopshorts moet kunnen steken. Daarom super blij dat Apple dit formaat aanbiedt, anders was het de SE (2020) geworden.

Ik steek mijn IPhone wel in zo’n transparant silicoon hoesje van Tech21 (had dat voor mijn 6S ook). Moet bij mij met mijn hobby wel tegen een stootje kunnen en dit voelt robuust genoeg aan. Aangezien ik een rode heb, wil ik de kleur ook wel blijven zien :).

Tot nu toe in ieder geval super tevreden van, vooral de foto’s zijn echt super 😍.
 
Mijn 12 pro heb ik ongeveer 1 week na release en de batterij zit nu al op 99% dat belooft!
Heb mijn 12 Pro sinds de release en zit nog aan 100%.

Gebruik je toevallig vaak een snellader? Had gelezen dat deze nefast zijn voor de batterij op lange termijn. Ikzelf gebruik een Belkin (trage) draadloze lader.
 
Heb mijn 12 Pro sinds de release en zit nog aan 100%.

Gebruik je toevallig vaak een snellader? Had gelezen dat deze nefast zijn voor de batterij op lange termijn. Ikzelf gebruik een Belkin (trage) draadloze lader.
Nope gebruik zelfs de gewone lader die ik nog met mijn iphone X heb gekregen. En dan zijn er zelfs dagen waar ik hem niet moet laden omdat hij genoeg batterij heeft.
 
Op mijn 12, als ik op messenger een gif krijg, dan gaat die niet naar sluimerstand.
Is dat ergens een instelling?

Via Google kan ik er in ieder geval niets over terugvinden.
 
case is aangekomen hier (ik heb de Mous-case gekocht om dat ik die dingen nog al eens makkelijk laat vallen)
Pro Max is toch wel groot met zo'n case. Maar voordeel is dat je hem ook als een soort mini-tablet kan gebruiken...
IOS is een hele verandering tov androïd, niet altijd ten goede, maar de camera op deze is echt wel geweldig...
 
case is aangekomen hier (ik heb de Mous-case gekocht om dat ik die dingen nog al eens makkelijk laat vallen)
Pro Max is toch wel groot met zo'n case. Maar voordeel is dat je hem ook als een soort mini-tablet kan gebruiken...
IOS is een hele verandering tov androïd, niet altijd ten goede, maar de camera op deze is echt wel geweldig...

Ik heb al jaren een MouS case voor men iPhone. Super content van en die heeft mijn scherm toch ook al menig keer beschermt van kapot gaan.
 
Terug
Bovenaan