Tablets & toebehoren iPad Pro M1 (2021): 12.9 inch/256 GB/wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
16/05/2021 om 00u00

Tesla

New member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
iPad Pro M1 (12.9 inch/256 GB) = 1100 euro meeneem / iPad Pro M1 (11 inch/512 GB) = 1150 euro meeneem
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Tienen
Hi,

Vanuit mijn werk krijg ik binnenkort de nieuwe M1 iPad Pro cadeau.
Recent heb ik echter een M1 Macbook gekocht, waardoor de iPad overbodig zal zijn binnen ons huishouden en ik deze zal verkopen (sealed in de doos).

Aangezien ik mijn keuze van toestel nog moet doorgeven, kan er nog gekozen worden voor één van volgende iPad Pro modellen:
- iPad Pro 2021 M1 - 12.9 inch / 256 GB / Space Grey / Wifi - officiële winkelwaarde 1329 euro - vaste prijs 1100 euro (=meeneem)
- iPad Pro 2021 M1 - 11 inch / 512 GB / Space Grey of zilver / 5G+Wifi - officiële winkelwaarde 1399 euro - vaste prijs 1150 euro (=meeneem)

Het toestel wordt geleverd met leveringsbon wat als garantiebewijs dient (zonder factuur).
Vermoedelijk ontvang ik het toestel in de week van 24/5. Vanaf dan kan het thuis afgehaald of verstuurd worden.

Ter info: mijn vroegere 9lives account had een 100% positieve itrader (een tiental transacties gedaan onder accountnaam TeslaDNB).
@Moderators: in de rules vind ik niet meteen iets terug over dit type van verkopen. Mocht dit niet toegelaten zijn, hoor ik het graag.

Edit: het 12.9 inch model is besteld. Deze is dus te koop voor 1000 startbod en 1100 meeneem.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, 40 minuten geleden was de meeneemprijs 1000 en 1050... Te laat dan zeker :D
Niet te laat, maar klopt wat de prijs betreft. Komt omdat ik eerst niet wist dat er een geldig garantiebewijs (leveringsbon) bij zou zitten.
De 1100 en 1150 zijn meeneemprijzen, maar ik sta open voor een bod beginnende van de eerdere meeneemprijzen (1000 en 1050). In dat geval sluit ik af op de normale einddatum (16/5).
 
Laatst bewerkt:
Klopt, komt omdat ik eerst niet wist dat er een geldig garantiebewijs (bestelbon) bij zou zitten.
De 1100 en 1150 zijn meeneemprijzen, maar ik sta open voor een bod beginnende van de eerdere meeneemprijzen (1000 en 1050). In dat geval sluit ik af op de normale einddatum (16/5).
Als je de ipad aanzet gaat de timer van 2 jaar sowieso lopen. Je hebt bij Apple geen bon nodig zolang het toestel niet als gestolen opgegeven staat.
 
Heb intussen een toestel moeten kiezen en het is de 12.9 inch geworden. Deze is dus te koop voor 1000 als startbod en 1100 meeneem.
 
Bod aanvaard. Zoals in de eerste post beschreven is het toestel momenteel dus wel nog in bestelling. Levering staat voorlopig gepland voor de week van 24/5.
 
Geen probleem maar wil gewoon weten of deal rond is of niet, want anders bestel ik eentje online ;) want zou moeten hebben de 25ste
 
Voor mij is het zeker in orde ja, maar kan wel niet 100% garanderen dat ik het toestel 25/5 al in mijn bezit zal hebben (hangt van Fnac-Vanden Borre af).
 
Ik heb wat vertraging op de levering van het toestel (zou nu wel binnen de week in orde moeten zijn normaal gezien), maar indien de levertermijn voor boy1308 OK blijft, blijft de deal rond.
Moest hij toch nog van gedacht veranderen zal ik het hier uiteraard laten weten.
 
Geen interesse meer. Duurt me veel te lang nu

Tip: verkoop beter iets als je het effectief in je handen
Heb juist bericht gekregen van vandenborre/bpost dat het vandaag geleverd wordt. Ik kan het vandaag dus bij je thuis komen leveren

Zoals ook in PM gezegd, geen probleem moest je het zelf niet meer willen.
En die tip klopt zeker, heb er wel steeds bij gezegd dat het om een preorder ging die leveranciersafhankelijk was.
 
Laatst bewerkt:
Toestel werd geleverd (zie foto). Bij deze staat het dus opnieuw te koop.

ipad.jpg
 
Bod 1000€ afgehaald.Mits het de versie is met de mini LED display
Dat is het ja (is vermoed ik standaard bij alle 12.9 inch ipad pro M1 modellen).

Bod van €1000 afgehaald genoteerd.
Ik wacht nog tot morgenvroeg 10u00, aangezien ghosterror in PM ook interesse heeft getoond, maar ik wacht nog op een concreet voorstel/antwoord.
Verdere biedingen dienen dus uitsluitend hier in de thread te gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan