iOS iOS/iPad OS 14

En op de mac gaat dat ook enkel wanneer sleep/bedtime mode niet aan staat. Als ge een model met touch ID is da geen issue, maar anders verwacht je misschien dat de watch 'm unlocked maar gebeurt er niks.
Misschien is dat by design? De iPhone unlocken gaat ook moeizamer (dubbele unlock screen, heeft nog lang geduurd voor ik doorhad dat dat expres was) en de Apple Watch unlocken is dat gedoe met aan de Crown draaien.
 
Geen idee. Ik ga ervan uit dat 't crown draaien net is om accidentele input (bvb wroeten in uw slaap) tegen te gaan.
 
de 4e beta van iOS 14 is uit, dus wrs volgende week release?

(Het beste gaat dat unlocken zijn van uw iPhone met de Apple watch :love:)
 
de 4e beta van iOS 14 is uit, dus wrs volgende week release?

(Het beste gaat dat unlocken zijn van uw iPhone met de Apple watch :love:)
Kijk er al naar uit, want Apple Pay op de iPhone is momenteel onhandiger dan de kaart uithalen (en op de Watch moet ge soms al behoorlijk lenig zijn om dicht genoeg tegen de terminal te zitten).
 
Kijk er al naar uit, want Apple Pay op de iPhone is momenteel onhandiger dan de kaart uithalen (en op de Watch moet ge soms al behoorlijk lenig zijn om dicht genoeg tegen de terminal te zitten).
Daar wijzigt dus dus blijkbaar niets aan om Apple Pay te starten via de watch.
 
Had het over Apple Pay op de iPhone. Eerst code voor unlocken, dan code voor Wallet wordt nu gewoon code voor Wallet toch?

Met mijne SE moet ik gewoon 2 keer klikken op de home knop. Apple Pay opent dan meteen en met de touch ID op de home knop is dat meteen betaald. Super snel.

Hebben de andere Iphones met gezichtsherkenning alleen niet iets gelijkaardigs?
 
Kan iemand mij zeggen hoe in hemelsnaam ge die battery save knop terug kunt krijgen? Ik kan die widget zetten van batterijen maar vind nergens zo n knop terug om uw batterij op save te zetten zoals vroeger die widget op uw scherm als ge via rechtsboven naar onder swipete
 
Kan iemand mij zeggen hoe in hemelsnaam ge die battery save knop terug kunt krijgen? Ik kan die widget zetten van batterijen maar vind nergens zo n knop terug om uw batterij op save te zetten zoals vroeger die widget op uw scherm als ge via rechtsboven naar onder swipete
Settings -> Control Centre -> Low Power Mode erin slepen
 
Sinds mijn update naar 14.6 lukt het me niet meer om het scherm van mijn iPad Pro te delen naar een externe monitor. Ik gebruikte hiervoor een usb c naar HDMI adapter (die wel nog werkt met andere toestellen) maar dus niet meer met de iPad. Zie ik een instelling over het hoofd ofzo? De monitor blijft “no signal” geven.
 
Terug
Bovenaan