iOS iOS/iPad OS 14

D

Deleted member 14

Guest
151381-phones-feature-ios-14-release-date-news-and-features-what-s-coming-to-apple-s-new-iphone-update-image1-r5x6shcktd.jpg



iOS 14 in het kort​

  • Beschikbaar vanaf het najaar van 2020
  • Geschikt voor iPhone 6s en nieuwer
  • Gratis update

Nieuwe functies in iOS 14​

De nieuwe update naar iOS 14 brengt veel grote en kleinere nieuwe functies. Hieronder vind je de belangrijkste functies. Geen zin om te lezen? Bekijk dan onze iOS 14 video waar we je binnen no-time op de hoogte brengen van de belangrijkste nieuwtjes.

  1. Opties voor het beginscherm
  2. Widgets op het beginscherm
  3. Berichten en iMessage verbeteringen
  4. Kleiner bel- en Siri-scherm
  5. Emoji makkelijker zoeken
  6. Apple Kaarten wordt uitgebreid
  7. Nieuwe privacyfuncties
  8. Standaard apps voor mail en browser instellen
  9. Meer (kleinere) iOS 14 functies
 
Die volumebegrenzing is irritant. Men 6s in combinatie met draadoortjes gaat steeds naar een lager volume en ik vind niet om dit uit te schakelen 😡
 
Wat gebruiken jullie om te casten vanop iOS vanuit een browser naar Chromecast?
Op Android werkte dat zo vlot vanuit Chrome maar voor iOS nog niets gevonden.
 
Die volumebegrenzing is irritant. Men 6s in combinatie met draadoortjes gaat steeds naar een lager volume en ik vind niet om dit uit te schakelen 😡
Same hier met Airpods Pro, kan even per week luisteren naar max volume maar dan de volgende dagen zet iOS het volume om de haverklap naar +- 60-70%.
Kan het wel telkens terug naar max doen via Siri of mn Watch maar 10 min later of zo ist weer van dat.

In Settings => headphone safety is dan wel een '' reduce loud sounds'' toggle maar als je die uitzet blijft hij het ook nog doen, naar wat ik lees is dat weer 1 of andere domme EU regel al hoop ik wel in een volgende iOS update dat we mogen kiezen want dit elke dag aan de hand hebben is enorm vervelend.
Dit was er trouwens toch al in een toggle waar je al dan niet de EU limiet voor headphones kon ''afdwingen'' maar nee het moest mee meer invasive zijn (n)
 
Echt vreselijk hé.
ik luister van ‘s ochtends tot ‘s avonds met oortjes naar muziek en podcasts en echt iedere 5 min (met zin voor overdrijving) valt dit voor.
Ik hoop mee dat ze dit in iOs 14.4 weer aanpassen, maar vrees er voor.
 
Eens de 40% bereikt, valt mijn iPhone 8 telkens uit. Moet die dan aan de lader hangen en geeft dan een volledig lege batterij aan.
Niet zo blij met deze update dus.
Hopelijk snel een fix.
Hier ook nog een iPhone 8, en heb die toch zonder problemen kunnen installeren (al ging het wel relatief langzaam vond ik)
 
Hier ook nog een iPhone 8, en heb die toch zonder problemen kunnen installeren (al ging het wel relatief langzaam vond ik)
Ow, installeren lukte prima.
Ik heb het over de batterij nadien.
Sorry voor de verwarring.

Tijdens het gebruik zakt de batterij (ik vermoed +- normaal, dus geen snel verlies ofzo) maar zodra die aan 40% komt, valt de iPhone uit.
Als ik die dan aan de lader hang, blijkt de batterij helemaal leeg te zijn.
 
Ow, installeren lukte prima.
Ik heb het over de batterij nadien.
Sorry voor de verwarring.

Tijdens het gebruik zakt de batterij (ik vermoed +- normaal, dus geen snel verlies ofzo) maar zodra die aan 40% komt, valt de iPhone uit.
Als ik die dan aan de lader hang, blijkt de batterij helemaal leeg te zijn.
Niet speciaal impact gemerkt op de batterij, dus zal mogelijk iets met uw specifiek toestel zijn?
 
Ow, installeren lukte prima.
Ik heb het over de batterij nadien.
Sorry voor de verwarring.

Tijdens het gebruik zakt de batterij (ik vermoed +- normaal, dus geen snel verlies ofzo) maar zodra die aan 40% komt, valt de iPhone uit.
Als ik die dan aan de lader hang, blijkt de batterij helemaal leeg te zijn.
Misschien moet je eens proberen je batterij te kalibreren.
 
  • Leuk
Waarderingen: XA4
Yes!
Want heb een te lang passwoord om hem steeds te unlocken met da masker op 😛, op men MacBook gaat da ook met de Apple Watch, raar dat ze dat nog ni geïmplementeerd hadden.
En op de mac gaat dat ook enkel wanneer sleep/bedtime mode niet aan staat. Als ge een model met touch ID is da geen issue, maar anders verwacht je misschien dat de watch 'm unlocked maar gebeurt er niks.
 
Terug
Bovenaan