"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Het hoeven niet altijd dure wagens te zijn: ik vind de nieuwe Peugeot 208 wel een frisse verschijning. Minder oubollig dan ik van Peugeot typisch in gedachten heb.
 
Het hoeven niet altijd dure wagens te zijn: ik vind de nieuwe Peugeot 208 wel een frisse verschijning. Minder oubollig dan ik van Peugeot typisch in gedachten heb.
De laatste 10jaar heeft Peugeot niks oubollig gemaakt hoor :p
Kwaliteit is gemengd. Maar niet slechter dan de concurrentie.
 
Ondertussen al een goeie week geleden, maar toch opvallend, op 2 dagen tijd, 2 Audi RS modellen aan de kant gezet door de wegpolitie tussen Jezus-Eik en Tervuren. Een gifgroene RSQ3 en een knalrode RS6, beide de meest recente modellen. Die vallen natuurlijk extra op als ze eens doorduwen :D
 
Ik weet ergens een oude wagen staan, een volkswagen geloof ik, en die is opgemaakt om eruit te zien als de wagen van the ghost busters lol
 
Daarnet tijdens mijn ochtendwandeling een Corsa Opc die echt wel mooi klonk 👌👌.
Zie je toch niet al te vaak rijden, maar ik vind het wel een mooie verschijning.

Weet niet hoe het zit met de betrouwbaarheid en het afwerkingsniveau bij die OPC modellen, maar opvallend hoe weinig je die ziet. Een Astra OPC zie je ook bijna niet rijden en waren in de tijd toch echt mooie modellen.
 
Daarnet tijdens mijn ochtendwandeling een Corsa Opc die echt wel mooi klonk 👌👌.
Zie je toch niet al te vaak rijden, maar ik vind het wel een mooie verschijning.

Weet niet hoe het zit met de betrouwbaarheid en het afwerkingsniveau bij die OPC modellen, maar opvallend hoe weinig je die ziet. Een Astra OPC zie je ook bijna niet rijden en waren in de tijd toch echt mooie modellen.
Ik zie hier soms een insignia OPC. Ik denk vooral dat er gewoon veel betere alternatieven zijn voor dat geld. Maar ik kijk toch ook altijd om als ik zoiets zie hoor, is tenminste wat minder alledaags :)
 
Ik zie hier soms een insignia OPC. Ik denk vooral dat er gewoon veel betere alternatieven zijn voor dat geld. Maar ik kijk toch ook altijd om als ik zoiets zie hoor, is tenminste wat minder alledaags :)
Klopt, hier in de buurt lang een blauwe Astra OPC, en hoewel ik die nooit zou kopen, blijft het een leuke wagen.
 
Ik zie hier soms een insignia OPC. Ik denk vooral dat er gewoon veel betere alternatieven zijn voor dat geld. Maar ik kijk toch ook altijd om als ik zoiets zie hoor, is tenminste wat minder alledaags :)
Moet eerlijk zeggen dat ik deze ook nooit heb overwogen 😅.

Kom wel vaker een gele Astra OPC tegen, maar dat is echt een verschrikkelijk kleur. Is net alsof er geen lak genoeg meer was om tot een volwaardig kleur te komen en ze met de overschot dan toch nog een nieuwe kleur hebben ontwikkeld.... Echt zo een afgebleekt kleurtje.
Zo een sirius geel zou dat model wel mooier staan.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik deze ook nooit heb overwogen 😅.

Kom wel vaker een gele Astra OPC tegen, maar dat is echt een verschrikkelijk kleur. Is net alsof er geen lak genoeg meer was om tot een volwaardig kleur te komen en ze met de overschot dan toch nog een nieuwe kleur hebben ontwikkeld.... Echt zo een afgebleekt kleurtje.
Zo een sirius geel zou dat model wel mooier staan.
Iedere opc die ik recent gezien heb is altijd in dat typisch blauw geweest, best knap.
 
Ik vind de OPC's wel mooi maar bij elk in hun eigen segment zijn er betere keuzes bij de concurrentie. Je moet al echt van dat model houden of Opel liefhebber zijn om deze te kiezen.
 
Terug
Bovenaan