Icelandair - Laatste aanbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
03/02/2023 20:00

DwightSchrute

Well-known member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
Voucher Icelandair meeneemprijs 350, bieden is zeker toegestaan
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Hello

Wegens het aankopen van een huis willen we nog een laatste poging doen om de voucher te verkopen, indien niemand interesse heeft zullen we de voucher toch nog gebruiken deze week. Daarom is de biedingsperiode relatief kort.

Icelandair voucher te koop TWV. 407,96 EUR te gebruiken tot 18/04/2023 voor een vlucht voor 18/04/2024.
Deze voucher staat niet op naam en kan dus gebruikt worden voor elke vlucht met Icelandair.
Icelandair biedt vooral bestemmingen aan naar Ijsland en USA vanuit Brussel.

Op de voucher krijg je natuurlijk een korting, ik verwacht niet dat iemand met een goed hart 407 EUR zal betalen.

Qua veiligheid en verificatie, ik snap dat dit niet eenvoudig is maar voor deze deal wil ik wel een uitzondering maken en mijn anonimiteit weggeven, enkel aan de persoon die de voucher koopt.

Hopelijk kan ik iemand hiermee een plezier doen en kan iemand mij hier ook een plezier mee doen :)

Icelandair vliegt naar heel wat bestemmingen in Ijsland, USA & Canada.

Grts
 
dit is dus een voucher met een bedrag van 407 dat je vrij kan spenderen. dus als je een heen en terugvlucht boekt van 1000 euro kan je die voucher toepassen om 407 euro in mindering te krijgen?
 
PS: aangezien de tijd tot boeken minder dan 3 maanden nadert wil ik een serieuze korting toepassen.

te gebruiken tot 18/04/2023 voor een vlucht voor 18/04/2024.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan