Renegadexxripxx
Well-known member
dat is punt 10 in mijn lijstEn ik blijf bij mijn lijst: buren bevragen, buren bevragen, buren bevragen.![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is punt 10 in mijn lijstEn ik blijf bij mijn lijst: buren bevragen, buren bevragen, buren bevragen.![]()
.Toevoeging: geopunt.be raadplegen voor zaken als lawaai, overstromingsgevoeligheid, erfdienstbaarheid, ...Ik ga aan schaamteloze zelfpromotie doen.
![]()
Vragenvuur - Vragenvuur: Renegadexxripxx
Wist je dat dit ook Lorenzo Lamas was? Wordt Renegade nu niet wat minder cool? :tongue:www.beyondgaming.be
Herinner mij niet direct of ik een betere lijst in het verleden nog ergens anders heb gepost...
Degenen die wij gezien hebben en effectief vragen aan gesteld hebben, waren zo immens geïnteresseerd dat we nooit het antwoord hebben ontvangen. We vroegen dan ook naar de vochtvlekken boven onder ramen, die bedekt waren met dunne kurken platen, wat hij toch moest navragenNIET LUISTEREN NAAR DE MAKELAARNIET LUISTEREN NAAR DE MAKELAARNIET LUISTEREN NAAR DE MAKELAARNIET LUISTEREN NAAR DE MAKELAARNIET LUISTEREN NAAR DE MAKELAAR

Blij dat er eens aflossing van de wacht is@iamhollywood nog geen deal?

niet echt, om met 2 "onbekenden" samen zoiets te runnen, moet je bijna samenleven.![]()
Villa te koop in Oostkamp - Immoweb
www.immoweb.be
Op zich, stel twee vrijgezellen, betere optie om samen te leggen en zoiets te kopen ipv elk afzonderlijk iets van 600k toch ?
(Ja ik weet dat 600k veel geld is, maar je snapt mijn punt).
![]()
www.immoweb.be
Op zich, stel twee vrijgezellen, betere optie om samen te leggen en zoiets te kopen ipv elk afzonderlijk iets van 600k toch ?
Vreemde redenering. Wat ga je met al die ruimte doen? En een extra vakantiehuis die in de tuin staat.![]()
www.immoweb.be
De waarborg, die bij het verlijden van de akte wordt omgezet in een voorschot, wordt gewoon afgehouden van de totale verkoopprijs.-Wat bedoeld men met aangerekend op? Bijgeteld op de afgesproken verkoopprijs? Want dit willen we uiteraard niet. Of is mijn nederlands zo slecht..
Bij erfdienstbaarheden/bijzondere voorwaarden treed je als koper in de rechten en de plichten van de verkoper, tenzij ze niet meer van toepassing zijn.Erfdienstbaarheden
De kandidaat-kopers treden dienaangaande in alle rechten en verplichtingen van de kandidaat-verkopers voor zover die bepalingen nog van toepassing zijn.
-Is dit iets om ons zorgen over te maken?
Het zal zo goedkoper kunnen en is beter gestroomlijnd.![]()
Huis te koop in Deinze - Immoweb
www.immoweb.be
Altijd jammer om te zien dat men net onder de hoogspanning gaat bouwen.
Onbegrijpelijk toch?
Oei, dat vermindert de waarde met 30%![]()
www.immoweb.be
Onbegrijpelijk toch?
Als je dan je TL buizen verticaal monteert heb je gratis verlichting!![]()
www.immoweb.be
Onbegrijpelijk toch?
Na een weekendje thuis zitten ben je de maandag wel weer helemaal opgeladen![]()
www.immoweb.be
Onbegrijpelijk toch?

Geen idee, maar zoals met veel in het leven is perceptie allesNa een weekendje thuis zitten ben je de maandag wel weer helemaal opgeladen
Is dit eigenlijk wetenschappelijk bewezen dat dit negatief zou zijn voor de gezondheid ?