Zomer
Active member
Ik zou er zelf toch niet zo gerust in zijn. Zelf woon ik ~800 meter van de autosnelweg, ook westelijk. Zitten meerdere rijen huizen en zelfs een parkje tussen en de autosnelweg is hoorbaar. In de ochtend ervaar ik het als storend.
Ik raad je echt aan om gewoon te gaan luisteren op verschillende tijdstippen en windrichtingen, het valt niet te voorspellen door naar Google Maps te kijken.
Sluipweg zou ik ook niet helemaal uitsluiten, vlak bij de afrit en als de Karrestraat/E17 afgesloten of drukbezet is lijkt het mij dat Waze ze de Gaversstraat zullen opsturen
Ik raad je echt aan om gewoon te gaan luisteren op verschillende tijdstippen en windrichtingen, het valt niet te voorspellen door naar Google Maps te kijken.
Sluipweg zou ik ook niet helemaal uitsluiten, vlak bij de afrit en als de Karrestraat/E17 afgesloten of drukbezet is lijkt het mij dat Waze ze de Gaversstraat zullen opsturen
Laatst bewerkt:

Mijn vorige huis was ouder maar gaf veel minder geluid door omdat we met een totaalrenovatie daarop geanticipeerd hadden, en ondanks dat de huidige buren mij niet kunnen horen, kan ik hen helaas wel horen.