Het huis van een goeie vriend staat te koop: https://www.madouvastgoed.be/eigendom/wakken-dentergem
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, ...
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het huis van een goeie vriend staat te koop: https://www.madouvastgoed.be/eigendom/wakken-dentergem
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, ...![]()
Vanaf wanneer spreken we dan wel van een villa eigenlijk? (Voor mij is dit ook eerder een 'huis')Nog een makelaar die niet weet wat een villa is..
Vanaf wanneer spreken we dan wel van een villa eigenlijk? (Voor mij is dit ook eerder een 'huis')
Volgens Van Daele:Vanaf wanneer spreken we dan wel van een villa eigenlijk? (Voor mij is dit ook eerder een 'huis')
Het ligt in het landelijke Oeselgem, is vrijstaand en naar hedendaagse normen best groot. Ik heb al veel slechtere panden de naam 'villa' zien krijgen, maar zelf vind ik het ook wel overdreven.landelijk gelegen, vrijstaand groot woonhuis
Alleszins niet voor een woning met 160m² bewoonbare opp. Ik zou zeggen vrijstaand met bewoonbare opp vanaf 200-250m²Vanaf wanneer spreken we dan wel van een villa eigenlijk? (Voor mij is dit ook eerder een 'huis')
De vraag is dus eerder, vanaf wanneer is het groot genoeg om een villa genoemd te worden?
Die hoofdletters in de omschrijving komen nogal arrogant/opdringerig over. En wat moet je verstaan onder ‘De voorgestelde prijs is een RICHTPRIJS’ ? Hoezo dan, waarom dan niet gewoon de prijs vermelden die ze dan wel zouden willen.Het huis van een goeie vriend staat te koop: https://www.madouvastgoed.be/eigendom/wakken-dentergem
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, ...![]()
Die prijs willen ze ongeveer hebben. Maar als iemand er 600k van maakt gaan ze niet neen zeggen. Bied er iemand anders 450k en er zijn niet veel boden dan overwegen ze het mogelijks ook.Die hoofdletters in de omschrijving komen nogal arrogant/opdringerig over. En wat moet je verstaan onder ‘De voorgestelde prijs is een RICHTPRIJS’ ? Hoezo dan, waarom dan niet gewoon de prijs vermelden die ze dan wel zouden willen.
Maw je hebt geen idee hoeveel ze nu eigenlijk willen. Als ze 480k op de website zetten waarom zou je dan 600k gaan bieden ? Want hoeveel biedingen er zijn en hoe hoog die waren heb je als bieder in principe geen weet.Die prijs willen ze ongeveer hebben. Maar als iemand er 600k van maakt gaan ze niet neen zeggen. Bied er iemand anders 450k en er zijn niet veel boden dan overwegen ze het mogelijks ook.
Je biedt hetgeen je denkt dat het waard is. Maar je moet maar 1 zot hebben.Maw je hebt geen idee hoeveel ze nu eigenlijk willen. Als ze 480k op de website zetten waarom zou je dan 600k gaan bieden ? Want hoeveel biedingen er zijn en hoe hoog die waren heb je als bieder in principe geen weet.
Is het niet zo als iemand de vraagprijs bied je verplicht bent om te verkopen?
Misschien daarom dat het een 'richtprijs' is?
Ff semi kapen
Hoe snel reageren immo kantoren bij jullie gemiddeld? Ben maandag op bezoek geweest en kandidaat gesteld ben al ongeduldig![]()
Iets of wat deftig immo kantoor geeft u een tijdspanne waarin ze een antwoord verwachten.Ff semi kapen
Hoe snel reageren immo kantoren bij jullie gemiddeld? Ben maandag op bezoek geweest en kandidaat gesteld ben al ongeduldig![]()
Ja 10 dagen zeiden ze.. zit nu op dag 7 maar vind het toch best lang.Iets of wat deftig immo kantoor geeft u een tijdspanne waarin ze een antwoord verwachten.
Als je nu nog niks gehoord hebt zou ik zelf is durven bellen.
K zou bellen.Ja 10 dagen zeiden ze.. zit nu op dag 7 maar vind het toch best lang.