Het ging over een carport die zowel in mijn notariële akte vermeld staat als duidelijk op mijn perceel conform de perceelgrenzen van het kadaster staat. Die carport is vergund, zelf mijn tuinhuis is vergund. De makelaar had hun tijdens de rondleiding een grondplan gegeven louter zodat ze tijdens de rondleiding de afmetingen van de ruimtes konden meevolgen. Dat was een plan van de binnenkant van het huis. Maar omdat die carport daar niet opstond wouden ze niet aannemen dat die carport er wel bijhoorde. Ik moest daar bijkomend bewijs van leveren maar die paniekberichten kwamen binnen terwijl ik volop aan het werk was, mijn gsm lag zelf aan mijn bureau terwijl ik continu in vergaderingen zat. In tussentijd hadden die dan maar naar de aannemer gebeld om te vragen of die carport bij mijn huis hoort

. Ik had dan eerder bij de buren gepolst van wie die carport is en dan nog, die twijfel ging er imo serieus over. Zo kunnen ze evengoed gaan redeneren dat de oprit, terras, tuin, tuinhuis en voortuin er niet bijhoren want ‘aja die staan niet op een algemeen niet officieel inrichtingsplan van het huis zelf’

.