Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens bij activity topic. Hier meer de klassieke horloge.Enkel non smartwatches hier? Weet niet of de vraag hier past, maar zoek eigenlijk wat tips rond goeie sport/smartwatches ter vervanging van mijn fitbit.
Ja derp volledig topic daar, niet gezienKijk eens bij activity topic. Hier meer de klassieke horloge.
OT nog eens rondgekeken bij verschillende juweliers, maar veel horloges toch groot en opvallend. De klassieke worden toch wat naar de achtergrond verwezen.

) mogen bezien. 

Was de nieuwe aanwinst van één van de bende 
gmt-master. De ruil met m'n seamaster is verlengd, hij genoot er nog teveel van
Vind ik niet erg 

Mijn persoonlijke keuze zou voor de seamaster zijn. Prefereer rubber/staal ipv lederen band
Best is om beiden eens te passen want schelen ook beide 2mm. Valt volledig anders rond de pols.
De omega speedmast Mark 2 (ref 327.20.43.50.01.001) zou ook wel graaf![]()

Mooie Breitlings met inhouse movement.
Als je hiervoor zou gaan zou ik er één zoeken in de grijze markt. Scheelt voor breitling al snel paar 1000€!
Persoonlijk vind ik voor dat bedrag dat er merken/typen zijn die juist dat beetje zijn afgewerkt dan Breitling.
(zenith, GS, Omega, rolex,...)
Je voorkeur gaat precies uit naar een elegante chronograaf.Ik zoek een leuke chronograaf.
Bedoel je daarmee dat Breitling snel in waarde zakt?
Niet dat dat voor mij een keuze zwaar zou beïnvloeden.
Online zijn 'grijze dealers' die verkopen zonder fysieke winkel waardoor ze hun prijzen lager kunnen maken. Ikzelf heb m'n Breitling ook grijs gekocht, schol me bijna 35% wat ik toch veel vond.