Horizon Zero Dawn

Action PC PS4 Horizon Zero Dawn

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
hzd.jpg


release: 1 maart 2017
genre: action-adventure, open-world
dev: Guerrilla Games

Van de makers van Killzone.

Horizon Zero Dawn is set in a lush, beautiful open world where nature has reclaimed the ruins of a forgotten civilization. It is a world where mankind is not the dominant species, and highly advanced machines sit at the top of the food chain. You play as Aloy, a young outcast from a tribal society, who has learned to hunt the machines. Intent on unraveling the many mysteries that surround her, Aloy embarks on a quest that will lead her to discover her own destiny.

Along the way, Aloy will face off against an entire menagerie of machines – some traveling in herds, others roaming in solitude, all of them presenting a formidable danger. You will need to learn their behaviors, attack patterns and weak points in order to survive. You must use the beautiful environments to your advantage, and employ stealth, agility, and cunning to approach your prey unseen.

 
Onlangs beginnen spelen, en direct naar de expansion pack gedeelte gegaan :unsure:

ben nu lvl 45 en kan aan het gewone spel beginnen :laugh:
 
Nu dat die 60 fps patch er is misschien deze eens opnieuw proberen. Hopelijk is de motion blur deze keer minder erg. :unsure:
Spel was onspeelbaar voor mij, het enigste spel waarbij ik ziek werd.
 
Laatst bewerkt:
Nog volk dat nooit een machine als paard gebruikt?
Heb dat enkel in die tutorial gedaan maar sindsdien nooir meer :unsure:
 
Heb het dus hervat, wat een mooie game blijft dit toch :love: Is wel nog wat zoeken hoe ik machines overneem, nu hak ik ze meestal kapot in combat maak ik veel meer schade dan met pijlen etc.
Neem een dat het met de grote machines wat andere koek zal zijn.
Laatste missie dat ik gedaan heb nu was in een grot waar je drie keer die ronde's op juiste stand moet zetten om een deur te openen om dan tegen een machine te vechten ( denk missie ga naar het kerkhof )
 
Welke manier level je het snelst ? ik loop nu door gans de game en dood alles wat ik tegen kom. Komen die machine's terug na een tijdje ?
 
Hoe neem ke machines over, heb het al gedaan doe ik starte in 2017 maar weet het niet meer, nu ondertussen lvl 26 ik doe letterlijk alles te voet :)
 
Terug
Bovenaan