Horizon Call of the Mountain

Action PS5 Horizon Call of the Mountain

CalamityDisko24

Active member
hcotm.png


release: 22 februari 2023
genre: action-adventure
dev: Firesprite, Guerrilla

/!\ vereist VR

Met een nieuw personage.

Ascend the towering peaks of the Carja Sundom as Ryas, a disgraced former soldier, and unravel a new mystery surrounding the machines to redeem yourself and save your people. You will also meet Aloy, other familiar faces, and new characters along the way.

Journey back out into the wilds like never before in Horizon Call of the Mountain.

 
Ik ben nog zo teleurgesteld in heel het psvr gedoe dat ik er toch moeilijk warm van wordt. Ziet er al direct 'flou' uit en ik wordt er al bekan ziek van:)
 
Ziet er geen soepele ervaring uit, maar dat heb ik met alle VR games. Grafisch had ik precise meer verwacht, maar dat is mss omdat ze het moeilijk op de manier waarop het gespeeld wordt, kunnen tonen.
 
Mja VR weergeven via een trailer is onmogelijk. Dit ziet er effectief Sony AAA kwaliteit uit, in VR. Op Alyx en Lone Echo na, hebben we dat nog niet gehad. De kans dat dit er nog eens los over gaat, is best groot.
 
Zelf veel te weinig met mijn PSVR gespeeld, maar een van de dingen die mij het meest imponeerden was hoe alles life-size is VR. Dus moet geweldig zijn om in VR een Tallneck te zien passeren.
 
Wetende dat vr spellen er beter uitzien als je effectief de bril op hebt, ziet deze er fantastisch uit. Graphics zijn spectaculair. Ik zie mezelf wel een vr 2 bril halen op een gegeven moment. Deze game, resident evil village, hopelijk half life,...de specs van de vr 2 bril zijn in ieder geval de moeite! Nu hopen dat de prijs 399 is in plaats van 499.
 
Wetende dat vr spellen er beter uitzien als je effectief de bril op hebt, ziet deze er fantastisch uit. Graphics zijn spectaculair. Ik zie mezelf wel een vr 2 bril halen op een gegeven moment. Deze game, resident evil village, hopelijk half life,...de specs van de vr 2 bril zijn in ieder geval de moeite! Nu hopen dat de prijs 399 is in plaats van 499.

Gaat volgens mij eerder naar die 499 gaan. Als je ziet wat voor hardware er gebruikt wordt. Of ze moeten met serieus wat verlies willen verkopen.
 
Gaat volgens mij eerder naar die 499 gaan. Als je ziet wat voor hardware er gebruikt wordt. Of ze moeten met serieus wat verlies willen verkopen.
Mja, zou wel kunnen. En nu met alle kosten die dramatisch omhoog zijn gegaan door alle shit in de wereld...
 
Jawadde, de game echt beginnen spelen nu, had eventjes de cinematic scene in de boot gedaan, zonder meer. Deze game is echt jaw dropping mooi, en leuk de interactie met de omgeving veel coole details. Heb nu al rechtstaand gespeeld, maakt het nog zoveel toffer als ge u nekeer kunt omdraaien enzo. Damn, ge hebt echt weinig benul van de tijd, ge zijt er echt ingezogen in de game. Maar op een bepaald moment, nog in de eerste wereld kon ge kiezen om naar links of rechts te gaan, en kon daarna niet meer terug... Tenzij dit een klein stukje sidetrack was dat ik dan gemist heb?

Dees is echt de max, maar hebben jullie niet een beetje last van de headset zelf na een paar uurtjes? Die band vanvoor stond echt in mijn voorhoofd, en langs ene kant zo neusbeentje al wat rood. Iemand tips en tricks hiervoor?
 
Dees is echt de max, maar hebben jullie niet een beetje last van de headset zelf na een paar uurtjes? Die band vanvoor stond echt in mijn voorhoofd, en langs ene kant zo neusbeentje al wat rood. Iemand tips en tricks hiervoor?
Gisteren ook een paar uur gespeeld en ja die band stond ook in mijn voorhoofd, maar echt last had ik er niet van.
Aan mijn neus heb ik geen last. Ik draag wel een bril waardoor de VR bril ietsje verder vooruit staat en niet echt op mijn neus drukt.
En zoals je zegt, je waant je echt in die wereld. Ik dacht een uurtje gespeeld te hebben maar het waren er uiteindelijk 3 :laugh:
 
Gisteren ook een paar uur gespeeld en ja die band stond ook in mijn voorhoofd, maar echt last had ik er niet van.
Aan mijn neus heb ik geen last. Ik draag wel een bril waardoor de VR bril ietsje verder vooruit staat en niet echt op mijn neus drukt.
En zoals je zegt, je waant je echt in die wereld. Ik dacht een uurtje gespeeld te hebben maar het waren er uiteindelijk 3 :laugh:
Om 30 na middernacht geëindigd, ik zat maar anderhalf uur ernaast met wat ik dacht gespeeld te hebben, lol

Manman, ge zou dat moeten filmen, als ge zo bezig zijt met bewegen, moet grappig filmpje zijn dan
 
Terug
Bovenaan