Home and away

Home and Away is echt wel een guilty pleasure van mij. Ik kijk er al 15 jaar naar. :laugh:
Soms kijk ik wel eens een periode niet, maar inhaken na een paar weken is nooit een probleem. :laugh:
 
Home and Away is echt wel een guilty pleasure van mij. Ik kijk er al 15 jaar naar. :laugh:
Soms kijk ik wel eens een periode niet, maar inhaken na een paar weken is nooit een probleem. :laugh:
Mijn oma keek daar naar vroeger (20 jaar geleden ofzo) en kwam het onlangs nog eens tegen tijdens het zappen en zag dat Alf en Irene (?) daar nog altijd rondlopen? :biglaugh: :bow:
 
Mijn oma keek daar naar vroeger (20 jaar geleden ofzo) en kwam het onlangs nog eens tegen tijdens het zappen en zag dat Alf en Irene (?) daar nog altijd rondlopen? :biglaugh: :bow:

Haha ja. Alf is ook de enige acteur die er vanaf de start, en zonder enige onderbrekingen, in zit.

Yup alf -irene- leah en marilyn die zijn zeker nog van vroeger
Van 1998 dacht ik dat het al loopt

1988 zelfs ;)
 
Nutteloos weetje. Leah heeft ooit nog in The Matrix mini rolletje gehad. :crazy:

Een paar bekende acteurs zijn er ook de revue gepasseerd.
Heat Ledger, Noami Watts, Guy Pearce, ...
 
Ik weet nog dat het net voor ik moest vertrekken naar de vormselcatechese was en op een dag was het dat moment dat de zoon van (ik denk) Fisher, die iets had met Bobbi, overleed aan een hersendinges. En ik maar bleiten, natuurlijk kun je aan de catechese niet gaan zeggen waarom. Wel een rare storyline want Bobbi was de dochter van Fisher en Morag. Jezus, ik weet daar nog veel te veel van na 30 jaar…
 
Roo die zit er terug een jaar of twee in.
Weet wel niet of dat dezelfde is als vroeger?

God ja morag die moest je als advocaat hebben en je had gewonnen😁
 
Roo die zit er terug een jaar of twee in.
Weet wel niet of dat dezelfde is als vroeger?

God ja morag die moest je als advocaat hebben en je had gewonnen😁

Dat is inderdaad een andere actrice nu, denk ik.

De actrice die Morag speelde is jammer genoeg overleden.
 
Terug
Bovenaan