Hollow Knight: Silksong toont eindelijk nieuwe trailer én komt ook naar Xbox / Game Pass!

Voor mij persoonlijk is de oorspronkelijke Hollow Knight één van de beste Metroidvania-games aller tijden en dus zit ik ongeduldig af te wachten voor Silksong, een DLC-uitbreiding die uitgroeide tot een volwaardig, standalone vervolg. De ontwikkelaars bij Team Cherry, bestaande uit nog niet eens een handvol personen, willen zich echter niet spoeden en ze houden daarenboven ook van een beetje geheimzinnigheid. Kersverse beelden zijn dus uiterst zeldzaam... en vandaar dat diens aanwezigheid tijdens de Xbox & Bethesda Games Showcase van dit jaar als een complete verrassing overkwam! Via de onderstaande trailer kunnen fans fantastisch ogende omgevingen en imposante vijanden bezichtigen, maar de footage bevestigde tegelijkertijd zelfs nieuwe informatie. Zo is Hollow Knight: Silksong (naast PC en Nintendo Switch) vanaf nu ook officieel bestemd voor Xbox Series S | X, met als kers op de taart dat het spel eveneens op Game Pass zal lanceren! Wanneer juist weten we daarentegen nog niet, want een concrete datum blijft jammer genoeg een gigantisch vraagteken. Terug duimen draaien dan maar ...

 
Laatst bewerkt:
Redactie
Hollow Knight is een van de meest impressionantste games ooit gemaakt vind ik door slechts 3 mensen nog wel...
Inderdaad, zeker als je hun oude Kickstarter-campagne bekijkt waar ze 'maar' 70 000 euro ofzo aan donaties ontvingen. Plus Hollow Knight was bovendien hun debuutspel, aangezien ze voordien enkel in de animatie-industrie werkten.
 
Ik had nog nooit van Hollow Knight gehoord tot die eens in de PS+ zat. Daarna eens uitgeprobeerd en direct hooked. Die sfeer, die muziek, die battles... Spijtig genoeg een gegeven moment totaal mee stilgevallen en zie het nu niet meer zitten om verder te doen waar ik zat, want ik ga bvb mijn weg totaal niet meer terugvinden in dat doolhof, vrees ik.
 
Terug
Bovenaan