Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 77 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,2%
  • 3

    Stemmen: 42 10,2%
  • 4

    Stemmen: 18 4,4%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 7 1,7%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 138 33,6%
  • Nooit

    Stemmen: 27 6,6%

  • Totaal aantal stemmers
    411
En ik beschouw dat nog steeds niet als vreemdgaan trouwens.
Klinkt wel bekend... :biglaugh:

Citat-plakat-JFK-CG10902HV.png
 
Ja omdat ik gisteren mijn vrouw niet heb gegeven wat ze wou .
Bij naar massagesalons gaan krijgt ze nog steeds wat ze wil :p. En ik beschouw dat nog steeds niet als vreemdgaan trouwens.
Ik heb de thread diagonaal gelezen, maar als uw vrouw weet wat je doet en ze is er ok mee, dan gaat het niet over vreemdgaan, akkoord.(right? ze weet alles?)

Vreemdgaan is de regels van je relatie breken. En die regels zijn anders voor elke relatie.
 
11 jaar samen, 2 kinderen hier.

2-3x per week gemiddeld is er wel pal op eigenlijk.

De vrouwen onderling praten daar wel eens over en dan zijn er idd wel veel koppels die eerder aan 2-3x per half jaar hebben.

Dat lijkt mij echt zo vreemd altijd.
Elke relatie is anders hé. Er zijn koppels waarbij beiden een enorme fysieke aantrekking tot mekaar hebben maar verder weinig gemeenschappelijk. Waar het elke dag kletterende ruzie is die steevast goed moet gemaakt worden met een portie emotieloze sex.
Maar ook koppels die emotioneel op dezelfde golflengte zitten, waarbij sex niet zo belangrijk is. Die liever hun avond al knuffelend invullen met een goed gesprek of al Netflix kijkend.

Als ik mijn vriendin moet geloven wijzen gesprekken met haar vriendinnen en collega's uit dat 75% vinden dat ze weinig sex hebben maar dit grotendeels niet als een probleem ervaren. Dat zijn ook vaak nog de meest standvastige relaties. En bij die andere 25% die vaak sex hebben zitten er procentueel gezien meer bij met een hobbelige relatie. Wat ook weer niet wil zeggen dat je geen perfecte relatie kan hebben met veel sex.

Als je beiden maar tevreden bent met de situatie en op dezelfde golflengte zit. En veel praat want noden veranderen nogal eens, en als je dan niet open communiceert dan kan het snel scheeflopen.
 
Laatst bewerkt:
Zijn hier circa 18 jaar samen en hebben denk ik dan toch een mooi gemiddelde van 4-5 keer per week sex. Beginjaren was het bijna letterlijk elke dag maar dat hoeft ook niet meer🥵
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan