Hitman 3

Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hitman World of Assassination

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
hit.png


release: 20 januari 2021
genre: stealth
dev: IO Interactive

Hitman III. En je krijgt de vorige games er gratis bij.

Hitman III is the dramatic conclusion to the World of Assassination trilogy, taking players around the world on a globetrotting adventure to sprawling sandbox locations, with Agent 47 returning for the most important contracts of his career. Supported by his Agency handler, Diana Burnwood, Agent 47 joins forces with his long-lost friend Lucas Grey. Their ultimate mission is to eliminate the partners of Providence, but they are forced to adapt as their hunt intensifies. When the dust settles, 47 and the world he inhabits will never be the same again.

Featuring six meticulously detailed locations packed full of creative opportunities, Hitman III gives players the unrivalled freedom to complete their objectives in a game world that reacts to everything they do. All of this is made possible by IOI’s award-winning Glacier technology, which powers Hitman III‘s immersive game world to offer unparalleled player choice and replayability.

 
Het werd verdorie eens tijd ! Maar goed voor ons, kunnen we weer los gaan :p Gaat wel geen gemakkelijke zijn... Zeker die level 20 bazaar wordt al lastig, dat wordt veel herspelen. De trophy count zelf valt me trouwens tegen.
 
enig idee of die 3 dlc pakketten deel uitmaken van de deluxe edition

het vermeld enkel Deluxe escalation contract, geen idee wat dit is, heb nog nooit Hitman gespeeld

Deze ziet er super uit, twijfel nog tussen standaard of deluxe
 
Laatst bewerkt:
dus als je hitman 3 koopt heb je ook de andere games? of moet je die apart kopen dan?
 
dus als je hitman 3 koopt heb je ook de andere games? of moet je die apart kopen dan?

In dit artikel wordt vermeld dat je de dlc zal kunnen aankopen via Hitman 3 als je de vorige games nog niet hebt

The 2016/H2 levels will be available for purchase in HITMAN 3 as DLC. The 2016/H2 levels are NOT part of any edition of HITMAN 3. They must be either bought separately or transferred from the previous games (if you owned them).
 
Moet eerlijk toegeven dat ik de graphics niet zo heel super vind van Hitman 3 ? Vooral de character models en zo dan eigenlijk.
 
Ja, had ook al zo'n gedacht erover qua graphics. Klopt ook wel dat het idd meer Hitman 2.5. Maar tenminste nu met een platinum :p
 

In dit artikel wordt vermeld dat je de dlc zal kunnen aankopen via Hitman 3 als je de vorige games nog niet hebt

The 2016/H2 levels will be available for purchase in HITMAN 3 as DLC. The 2016/H2 levels are NOT part of any edition of HITMAN 3. They must be either bought separately or transferred from the previous games (if you owned them).
Ondertussen heeft de developer een reactie gepost via twitter. Ze werken aan een oplossing waarbij de levels toch kostenloos zouden overgezet kunnen worden.
 
De engine is sowieso aangepast, maar ik had echt een beetje een next-gen look verwacht. Maar goed, de gameplay gaat wel weer top zijn.
 
Eerste en laatste game was Blood Money en die heb ik kapot gespeeld. Zalig spel.
Hitman 1 en 2 die daarop volgen volledig geskipped, waar ik wel wat spijt van heb. Kan je die ergens in een bundel kopen?

Hitman 3 koop ik sowieso.
 
Eerste en laatste game was Blood Money en die heb ik kapot gespeeld. Zalig spel.
Hitman 1 en 2 die daarop volgen volledig geskipped, waar ik wel wat spijt van heb. Kan je die ergens in een bundel kopen?

Hitman 3 koop ik sowieso.
je zal de mappen van hitman 1&2 kunnen aankopen als dlc in hitman 3



trophy guide van powerpyx staat ook al online
 
Hitman 1 en 2 zijn speelbaar in Hitman 3 maar je moet ze wel apart aankopen inderdaad. Dan heb je een game waar je wel even zoet mee bent. Ik ga hem morgen alvast ophalen voor de PS5.
 
Terug
Bovenaan