Hitman 3

Stealth PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Hitman World of Assassination

Ondertussen is er al gameplay van te zien. Dit is dus inderdaad gewoon Hitman 2.5
Weinig tot niets vernieuwend.
 
als je de dlc wil kopen, best wachten tot het in sale staat

Hitman 3 Access Pass:
- hitman 1 goty 29,99€

- hitman 2 gold 99,99€

- hitman 2 expansion 39,99€
 
En ondertussen kan ik natuurlijk niet meer connecten.... Echt waar zeg, gvd.... Tis weeral gezever met dat altijd online moeten zijn...
 
als je de dlc wil kopen, best wachten tot het in sale staat

Hitman 3 Access Pass:
- hitman 1 goty 29,99€

- hitman 2 gold 99,99€

- hitman 2 expansion 39,99€
tenzij je op PC speelt dan kun je het aan 19.99 kopen de gold editions of 7.99 voor de standard editions :) daar is het aan 80% tot 2 februari dachtek :)

En ondertussen kan ik natuurlijk niet meer connecten.... Echt waar zeg, gvd.... Tis weeral gezever met dat altijd online moeten zijn...
en ja barslechte launch, mijn progress transfer errort nog altijd... de servers al ff compleet offline dus wat gij had. Ze hebben wel status geplaatst dat ze gwn verder gaan blijven werken eraan.... Is dees nu echt COVID of zijn alle Devs lui geworden? Ze hadden sowieso preloads moeten voorzien voor alle platformen en mss de transfer progress in stages in de week vooraf al online gezet voor die dat het wou.
 
Als je deel 1 en 2 koopt als dlc , krijg je dan die achievements voor deel 1 en 2 ook?
Hitman 3 heeft zélf achievements voor die games.

HITMAN 3 includes trophies/achievements related to accomplishments in HITMAN 1 and HITMAN 2. These ‘legacy’ trophies/achievements can be automatically unlocked in HITMAN 3 once players have carried over their progress. Simply put; if you have met the requirements for the legacy trophies/achievements after carrying over your progress, they will automatically unlock when you start HITMAN 3 for the first time.

For example, if you have earned the ‘Inflitrator’ trophy/achievement in HITMAN 2 (for completing the Nightcallmission) and then carryover your progress, that trophy/achievement will unlock in HITMAN 3 automatically.

There are very few exceptions where the trophies/achievements will not automatically unlock. These are all related to earning a certain score/rating in a mission and are mostly related to the Sniper Assassin mode. To unlock those legacy trophies/achievements, all players will need to complete the requirements in HITMAN 3


lijkt me dan zot om deze opnieuw te kopen. Kheb ze indertijd al genoeg gespeeld.
 
als je hitman en hitman reeds gekocht op psn, dan kan je die dlc blijkbaar gewoon downloaden
zal straks es testen, alhoewel niet veel goestig om die lvls opnieuw te spelen :)
 
Zaterdag het gekocht op EPIC, ondertussen mijn progress van hitman 1 & 2 overgezet (twas gene vette) en al 2 missies gespeeld op den 3.

Beetje spijtig dat ze nog aan het uitzoeken zijn hoe ze het gaan fixen om de mensen die het op Steam hebben ook volledig toegang te geven naar hitman 2 op epic ma soit.

Eerste indruk is goed, die eerste twee missies heb ik een story stuk gevolgd maar merk al meteen dat ik me er goed mee ga amuseren.

Heel deze vernieuwing dat ze gedaan hebben met 1/2/3 doet me denken aan men favoriet van de reeks: Blood Money.

And that's a good thing.

Sjans dak ni op launch gekocht heb though ^^
 
Iemand die ervaringen heeft met cloudversie switch (lite), wou mij hier komend weekend eens achter zetten.
 
Vanaf volgende maand zit alles samen onder "World of Assassination".


As of 26 January 2023, the following changes are planned to come into effect.
  • HITMAN 3 will become ‘HITMAN World of Assassination’, which will also include access to HITMAN 1 and HITMAN 2 through our existing Access Pass system. Current HITMAN 3 owners will get a free upgrade to HITMAN World of Assassination on all platforms

  • We’re drastically simplifying the purchase experience for new players. HITMAN World of Assassination will be the single available option to start playing.
 
Ben er sinds gisteren eindelijk aan begonnen (gratis op gamepass voor xbox), geweldig topspel enkel dat de HDR problemen blijkbaar nog niet zijn opgelost? Ik speel op een LG 4K monitor met beperkte HDR mogelijkheden (450nits peak) ma veel spellen zien er toch zeer goed uit in HDR. Enkel hier ziet alles er wat uitgebleekt uit, donkere kamers worden grijs en alle detail valt wat weg en neonverlichting laat een zeer vage waas over het scherm vallen…zijn hier al oplossing voor of ervaart iedereen het zo? (Heb trouwens al veel met de settings van zowel monitor, console als ingame sliders gespeeld)
 
Ik vond absolution echt geweldig en daarom zou ik graag HOA willen aanschaffen, dan heb je ze echt allemaal met de volledige content en zelfs aan de volle prijs vind ik het zeker de moeite
Hitman 3 zou dan met de upgrade dezelfde content moeten geven als HOA ?

Op dit moment is die niet op disk en op cd keys momenteel uitverkocht ?
Xbox store zit hij in de game pass maar deze had ik graag in mijn bezit dus daar zou ik hem ook nog kunnen aanschaffen
 
Terug
Bovenaan