Hipster Lifestyle

Geen electronica in de slaapkamer is eigenlijk echt een goede tip.

Nen echte hipster zou geen electronica of tech meer aanvaarden of enkel onverwerkt water drinken ofzo. Dat type sterft ooit wel uit.
 
ik lees daar nu is niks verkeerd in.
Mensen met een vast ochtendritme voor henzelf en hun klein mannen?
Wat staat er u niet aan?
Wat ze ontbijten? dat hij elektronica gebruikt om zijn slaappatroon te bekijken? dat ze 7min tijd voor ochtendgymnastiek nemen?

Mijn grootvader at elken dag havermout, deed standaard zijne gymnas en had altijd zijnen agenda in zijn borstzakske.
Mens was nogal is nen hipster.
 
Het lijken mij wel zo van die moderne hippe vogels die een hoop trendy zaken doen omdat ze het op instagram hebben gezien (en geld hebben). Maar buiten inderdaad een hoop buzzwords voor zaken die de bomma ook deed lijkt mij dat niet wereldschokkend.

Havermoutpap is trouwens lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
ik lees daar nu is niks verkeerd in.
Mensen met een vast ochtendritme voor henzelf en hun klein mannen?
Wat staat er u niet aan?
Wat ze ontbijten? dat hij elektronica gebruikt om zijn slaappatroon te bekijken? dat ze 7min tijd voor ochtendgymnastiek nemen?

Mijn grootvader at elken dag havermout, deed standaard zijne gymnas en had altijd zijnen agenda in zijn borstzakske.
Mens was nogal is nen hipster.
Proto-hipster é. Dat zijn de ergste.
 
ik lees daar nu is niks verkeerd in.
Mensen met een vast ochtendritme voor henzelf en hun klein mannen?
Wat staat er u niet aan?
Wat ze ontbijten? dat hij elektronica gebruikt om zijn slaappatroon te bekijken? dat ze 7min tijd voor ochtendgymnastiek nemen?

Mijn grootvader at elken dag havermout, deed standaard zijne gymnas en had altijd zijnen agenda in zijn borstzakske.
Mens was nogal is nen hipster.
Niks, alles staat mij aan.
 
Heb een tijdje zo'n 'brainfuel' koffie gedronken. Kmoet zeggen, de shit!
Verder snap ik niet goed waarom dit altijd als 'hipster' wordt aanvaard? Precies of een gezondere (lees beter lifestyle dan de fastfood, frisdranklifestyle) levenstijl is not done...
 
Hipster zijn is toch meer tegenin de mainstream gaan? En dan heb je er die dit uiten als 'THE way it is'.

Wat dan uiteindelijk leidt tot de Hipster Paradox, hihi

Als ik kijk naar het voorbeeldje van OP, dan zou ik ze meer alternatief noemen.
 
Bij een hipster moet ik altijd denken aan een man met lange baard, goed verzorgt haar dat aan de zijkant zeer kort is, broek met pijpen opgerold en bretellen.

fotobehang-man-in-hipster-stijl.jpg.jpg
 
Het lijken mij wel zo van die moderne hippe vogels die een hoop trendy zaken doen omdat ze het op instagram hebben gezien (en geld hebben). Maar buiten inderdaad een hoop buzzwords voor zaken die de bomma ook deed lijkt mij dat niet wereldschokkend.

Havermoutpap is trouwens lekker.

Ik noem het eerder de "lifehacker" levensstijl :p. Niet omdat ze hacks gebruiken maar het leest als een lifehacker.com artikel :p.

Oura-ring, Five Minute Journal , Panda-planner, Tesla, 7 minute workout,...
Ik mis nog een Starbucks referentie, een Iphone referentie, de airfryer,...
 
Neen, ik leef zo niet. Verder interesseert het mij geen hol wat iemands ochtendritueel is.
Ik word eerder plaatsvervangend moe van de gast die de tijd neemt om dat te delen op Twitter en kickt op de reacties en likes van mensen die zich beter proberen voelen, om vervolgens zichzelf mee verheven te voelen.
 
Met Havermout is niks mis toch? Gaat er hier elke dag vlot in. Net als de telefoon die ver van mijn slaapkamer blijft. Die is daar voor niks nodig. Voor dat mediteren pas ik wel, ik kan daar het geduld niet voor opbrengen.
 
Terug
Bovenaan