Het Moortgat tijdperk van Duvelstan (a.k.a. het duveltjestopic)

Domieneo

Well-known member
Naar aanleiding van het volgende artikel 't IJ is binnen tijd voor Pfizer

Wie kan de grootheidswaanzin van de famillie Moortgat nog stoppen? Eerst verkochten ze een duvel trippel hop en toen konden we er nog allemaal mee lachen. We kochten het bier, genoten ervan maar we waren blind naar wat voor tiranie ons geld stroomde.
Ondertussen verkopen ze duveltjes die ze in een oud whisky vat smijten voor veel geld aan hipsters. Alles om het westerse geld uit de zakken te slaan.
Ook brouwerijen buiten onze geliefde landgrenzen moeten er aan geloven. Alles kopen ze op.

Wie kan hun nog stoppen? Met hun duvel 6,66% steken ze zelfs niet meer weg dat ze voor totale dominantie gaan. Naar het verluid zitten hier zelfs enkele goed betaalde pionen op het forum mee te lezen en duveltjes propaganda te posten.

Duvel_666_some_4-5_v4_Tekengebied-1-kopie-7.jpg


Ik ga alvast in een vooraad Victoria bier investeren.
 
Onlangs gedronken & ik was serieus teleurgesteld... Geur zit heel goed, maar de smaak is flets en veel te weinig body. De tripel hop is stukken beter als ge toch den hipster IPA tour wilt opgaan.
Erna weer wat gewone Duvel achterover gesluisd, toch met reden zo een populair biertje, smaakt altijd!

FUCK IK WIL WEER OP CAFE KUNNEN GAAN
 
Krkrkrkrkr

Haperingen overal in zwam

Eens de mods mailen



Beste

Er zijn problemen in Zwam

Mvg

Godlikebe

Send

........

Ah oeps da is hier geen mail maar een topic

Top pik! :p
 
Doet die vaccins in bier, en 90% van de Belgen is binne de maand gevaccineerd
Voor 't geval dat ze het er al stiekem hebben ingedaan zal ik er maar vlug één drinken.

En omdat het oraal ingenomen wordt, moet ge niet 2 dosissen hebben, maar veel meer dosissen.
 
Moortgat is toch niet meer van deze tijd. Het was toch al tijd voor nog eens een cancelingetje!
 
Terug
Bovenaan