Tanuki_
Crew Member
WukTu quoque Tanuki mi?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WukTu quoque Tanuki mi?
Wat?
Huh?
Wadde?
Hij vraagt of je wilt koken voor hem.
Er is een verschil tussen lokale boksgala's en een Glory event hé.
Indien je bedoeld dat de gemeente dat niet goed weet en door dat event schrik opgelopen hebben, carry on.
En dat is de reden van uw taal-nazisme?Mijn opa zaliger is op zn 14e van school gegaan en mijn oma zaliger heeft nooit leren lezen.
Nee, ik vind gewoon dat er op dit forum soms bagger neergepend wordt.En dat is de reden van uw taal-nazisme?
What's next, @Loser kreeg klop met de Dikke Van Dale?
Ik had ne neef en die woonde in een wijk en naast die wijk was een bos. Daar waren dan 2 "kampen" in die wijk en die groeven dus werkelijk ondergronde "kampen" die dan gestut waren met hout, dat dak bestond dan uit paletten en op die paletten lag gewoon zand zodat ge daar over kon wandelen en eigenlijk niet eens kon zien dat daar onder een kamp was van 1m50 m hoog. Allemaal cool. Daarna begonnen ze ook te vertellen over de vallen die ze opgezet hadden om hun kamp te bewaken. Gewoon booby traps en putten met aangescherpte takken in die naar boven gericht stonden, met nagels die in hout geslagen waren enzovoort. Crazy
Ik geef u gelijk hoorNee, ik vind gewoon dat er op dit forum soms bagger neergepend wordt.
En ik vind dat mijn medemens best wel wat meer moeite mag doen om de taal te beheersen.
Dingen als “het is weekend, dan hoef ik er moet op te letten hurrdurr” gaan imo niet op.
Zelfs een leerkracht (Engels) middelbaar onderwijs zei me dat ooit. Ja dan vind ik het erg gesteld met onze educatie.
hoef ik er moetNee, ik vind gewoon dat er op dit forum soms bagger neergepend wordt.
En ik vind dat mijn medemens best wel wat meer moeite mag doen om de taal te beheersen.
Dingen als “het is weekend, dan hoef ik er moet op te letten hurrdurr” gaan imo niet op.
Zelfs een leerkracht (Engels) middelbaar onderwijs zei me dat ooit. Ja dan vind ik het erg gesteld met onze educatie.
Oei. Mijn vingers stonden een beetje naar rechts.hoef ik er moet
Maar toen besefte ik dat ik gewoon even het porcelein hit de pot moest schijten.
Stomme duimIs dat een Limburgse uitdrukking?
Staan uw vingers weer naar rechts, heb je artrose?

Bedoelde dus dingen opeten van op vuile vloer... silly me.
Maar kinders die met hun kleertjes over de vloer gaan liggen schuiven genoeg gezien.
ps in principe zijn veel zepen ook al bacterien dodend. Dreft is daar goed in zij een arts me eens. Dus @Mulan heeft alles genuked op haar vloer denk ik door te kuisen met zeep, javel en te stomen
Die spierpijnen van net wat teveel te doen ken ik ik maar al te goed, vooral bij wandelen bij me. Moet enorm doseren of rustig stappen of ik heb het zitten, pijn in heup of kniëen vooral. Als je er gevoelig aan bent door omstandigheden heb je het soms snel zitten.
Ik las mezelf in slaap met het Synoniemen Handboek van Jef Anthierens.En dat is de reden van uw taal-nazisme?
What's next, @Loser kreeg klop met de Dikke Van Dale?
Ik las mezelf in slaap met het Synoniemen Handboek van Jef Anthierens.
Maar hier in dit topic zit ik half per ongeluk, half omdat ik vind dat d/t-fouten te veel aandacht krijgen voor wat ze maar zijn en half om op Muphry's Law te kunnen wijzen. En wiskunde kan ik niet.
Ik ben de deetee’er en de jijuwer.Ik las mezelf in slaap met het Synoniemen Handboek van Jef Anthierens.
Maar hier in dit topic zit ik half per ongeluk, half omdat ik vind dat d/t-fouten te veel aandacht krijgen voor wat ze maar zijn en half om op Muphry's Law te kunnen wijzen. En wiskunde kan ik niet.