Play4 Het Beste Bod

Slyke

Well-known member
Er zou een programma in de maak zijn voor Play4 voor deze zomer “Het beste bod”, wat in het verlengde zou liggen van “Stukken van mensen”.

763
 
Laatst bewerkt:
Aanvullend: vanaf 01/08.
Ik ga het een kans geven, maar de voorstukjes beloven al niet veel goeds. Weer bv's die persé moeten meedoen. Ik vond het net de charme dat het om echte kenners ging en onbekende mensen iets verkochten.
 
Ik ga het een kans geven, maar de voorstukjes beloven al niet veel goeds. Weer bv's die persé moeten meedoen. Ik vond het net de charme dat het om echte kenners ging en onbekende mensen iets verkochten.

Nog geen voorstukjes gezien, maar op Facebook zie ik wel DeGrande staan als één van de experts en daarvan ben ik wel sowieso fan!
 
Hier de trailer:

Kan volgens mij niet tippen aan Stukken Van Mensen... lijkt wel op een kruising tussen 'Cash Or Trash' en 'Eenmaal Andermaal' met Jacques en Axel.
 
Hier de trailer:

Kan volgens mij niet tippen aan Stukken Van Mensen... lijkt wel op een kruising tussen 'Cash Or Trash' en 'Eenmaal Andermaal' met Jacques en Axel.

Nu ook de trailer gezien.
Bod op een bordje schrijven,,, dus waarschijnlijk minder ruimte voor verbale onderhandelingen, wat dan bijvoorbeeld net de sterkte is van Stukken Van Mensen…
 
Ik ga het een kans geven, maar de voorstukjes beloven al niet veel goeds. Weer bv's die persé moeten meedoen. Ik vond het net de charme dat het om echte kenners ging en onbekende mensen iets verkochten.

Het beste bod: mehhhhh... Hadden ze toch wel wat beter kunnen uitwerken om er wat spanning in te steken? De hoogste bieders verbaal tegen over elkaar zetten ofzo...
 
zou ook liever zien voor hoeveel ze het krijgen doorverkocht, schatten zoeken op die markt ... nu is het gewoon 'we kopen wat'
 
Toch ook maar eens gewaagd aan de eerste aflevering. Dat kan nu toch geen kijkers trekken voor de tweede aflevering?
Nul inhoud.

En inderdaad, keihard boven de geschatte waarde geboden. Of die schatter nu correct was of niet, positieve reclame is het niet.
 
op site van brocante café vind je wel enkele dingen terug, leuk te zien wat de aankoop-verkoopprijs is. Vb. gewei: 530€ gekocht, staat nu 750 € te koop
 
Er was er eentje kort terug die een schatting had van over de €1200 maar die al zei bij €800 ‘ja ok’ en dan vraag ik mij af hoe dat voelt om jezelf zo terug te zien. Zelfde met die ene van vintage of zo die €400 neertelde voor €120 aan verroeste stoelen. Is dat dan nog plezant?
 
Terug
Bovenaan