Toen ik de banaan zag, wist ik het ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit van gehoord maar dat ziet er wel plezante gameplay uit op die gif.Idd My friend Pedro.
Absolute topper als tussendoortje, nog maar een jaartje uit.
Precies serieus onder de radar gebleven want een halve pixel van een Koreanse MMO uit 1986 wordt hier wel binnen de minuut geraden.

Nee ik wist hem direct, ziet er SUPER spel uit, helemaal mijn ding. Ik denk dat die al gekocht is, dus ergens in mijn onuitputtelijke backlogIdd My friend Pedro.
Absolute topper als tussendoortje, nog maar een jaartje uit.
Precies serieus onder de radar gebleven want een halve pixel van een Koreanse MMO uit 1986 wordt hier wel binnen de minuut geraden.
Originele screenshot:
![]()
.
AnachronoxIk ga straks een paar uur onbeschikbaar zijn, dus ik ga al een tweede screenshot geven omdat het wsl te moeilijk wordt:
Degene die het zeker weet moet maar meteen iets anders zetten
![]()
Was uiteraard juistThe X-Files game! Damn die zat ver weg, ik dacht eerst aan een Sierra FMV game![]()
. Vond dat vroeger, als grote fan van de serie, een topspel. Onlangs nog eens gespeeld, maar did not age well 
Inderdaad. Nog een voorbeeld van kritisch geloofde RPG uit begin jaren 2000 die compleet vergeten is. Dat valt me soms echt op hoe games uit die tijd nergens nog vermeld worden. Gezien het qua genre redelijk cyberpunk is, zou je denken dat er op zich toch ergens in een review voor CP2077 een verwijzing naar staat, maar nee.Toch wel vrij zeker van Anachronox, dus bij deze al een nieuwe![]()