recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #823 Nope! Het zinnetje erbij hint een beetje naar het genre.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #824 recipe4hate zei: Nope! Het zinnetje erbij hint een beetje naar het genre. Klik om te vergroten... Linedancing: the game?
recipe4hate zei: Nope! Het zinnetje erbij hint een beetje naar het genre. Klik om te vergroten... Linedancing: the game?
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #826 Beide zijn juist! Er komt ook iets van zwaard in de titel terug.
StevenFM Well-known member 18 maart 2021 #830 sword art online zwaard én line in de titel, dit moet 'm wel zijn
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #831 Der zit geen lijn in de titel! Oh boy, mijn tips hebben het moeilijker gemaakt. Ik zal zodadelijk een nieuwe screen posten.
Der zit geen lijn in de titel! Oh boy, mijn tips hebben het moeilijker gemaakt. Ik zal zodadelijk een nieuwe screen posten.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #834 Coolguy zei: Opgezocht - nooit geraden Klik om te vergroten... Ik denk dat de titel hier in de 42 pagina's al gepasseerd is. Dus IEMAND moet het raden :')
Coolguy zei: Opgezocht - nooit geraden Klik om te vergroten... Ik denk dat de titel hier in de 42 pagina's al gepasseerd is. Dus IEMAND moet het raden :')
Kas de Kalebas Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #835 Blijkt dat het uiteindelijk een puzzelgame gaat zijn met Crosswords in de titel.
Kas de Kalebas Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #837 Palasam zei: Severance: Blade of Darkness! Klik om te vergroten... Zo te zien klopt het. Heb daar ook nog de demo van gespeeld. Herinner me dat die serieus gehypt werd in de gameblaadjes vroeger.
Palasam zei: Severance: Blade of Darkness! Klik om te vergroten... Zo te zien klopt het. Heb daar ook nog de demo van gespeeld. Herinner me dat die serieus gehypt werd in de gameblaadjes vroeger.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 18 maart 2021 #838 Correct! Da was echt een grafische pracht voor zijn tijd. Realtime shadows was toen nog vrij ongezien. Edit: iemand ging het ooit gevonden hebben... LaCucaracha zei: Severance: blade of darkness? Rune? Enclave? Klik om te vergroten...
Correct! Da was echt een grafische pracht voor zijn tijd. Realtime shadows was toen nog vrij ongezien. Edit: iemand ging het ooit gevonden hebben... LaCucaracha zei: Severance: blade of darkness? Rune? Enclave? Klik om te vergroten...
Timberwinter Well-known member 18 maart 2021 #839 Deze heb ik kapotgespeeld als kind. Geen idee of deze bekend of obscuur is. Bestaat ondertussen ook wel een mobile versie van.
Deze heb ik kapotgespeeld als kind. Geen idee of deze bekend of obscuur is. Bestaat ondertussen ook wel een mobile versie van.