Guess the Game

Ook enige MMO waar je als draak kunt spelen. Ik bedoel, als er 11 rassen zijn en draken zijn er één van en bovendien de enige die kunnen vliegen, kun je evengoed alleen maar draken hebben. Wie wilt nu geen draak zijn?

Mijn screen:
ZyoL0cY.png

Juist, en amai, nog minder obscuur dan ik dacht als het zo snel geraden wordt. Was één van mijn favo games ooit, en lijkt echt compleet vergeten. Een Duitse RPG over mensen die in een strafwerkkamp worden opgesloten :unsure:
Een open wereld die toffer was dan Elder Scrolls, met interessantere quests en enorm veel sfeer. Wel nogal buggy, en beetje onafgewerkt soms.
Gothic 1 en 2 waren meesterwerkjes, daarna is het serieus bergaf gegaan. Daarna had je de Risen-reeks die een spirituele opvolging was, alsook Elex. Nu gaan ze de eerste terug hermaken. Ben benieuwd.

Zelf nooit gespeeld maar kheb ne maat die enorm into cRPGs was en gothic 1 en 2 zijn ook twee van zijn favorieten.

Hier is nog een van dieje zelfde mens zijn favorieten.
outcast_IP_bought-590x334.jpg

Dat klopt ja. Ik heb "original game" moeten toevoegen aan mijn google search om een goeie screen van het origineel te krijgen en niet de remake. :)

Geen idee wat Coolguy zijn screen betreft :unsure:

Die by the Sword ook nog zot veel gespeeld. En maar zwaaien met uw muis en constant in de war zitten met de kabel :laugh:.

Die van Recipe ziet er mij zo een mutant league hockey / football game uit?

Terug
Bovenaan