Guess the Game

't Is blijkbaar toch te moeilijk. :unsure: Als er 20 minuten na mijn post nog niks gegokt is, post ik een volledige screen van hetzelfde spel.

Warm maar nee. Een andere SNK serie die een klein beetje overlap heeft met KOF. :)

Hier is een volledige screen.
neo-wolves.jpeg

Ik heb nog nooit een DQ game gespeeld. :( Welke is de beste om mee te beginnen?

Voor een nieuwkomer kan ik XI niet hard genoeg aanraden!
Met veel plezier 140u ingestoken :woohoo:

VIII was mijn eerste Dragon Quest maar blijft mijn favoriet maar die ga je al op PS2 hardware of emulator moeten spelen want de recentere 3DS versie is op alle vlakken een downgrade (op enkele quality of life improvements na)

Ik had er nooit van gehoord maar heb via google Arx Fatalis - Goblin Kingdom gevonden. :unsure:

Ziet er op zich wel ok uit maar amai, die voice acting.
't is Arx Fatalis inderdaad, de eerste game van Arkane Studios, makers van o.a. Dishonored en Deathloop. Serieus plezant spel en vrij bekend in RPG kringen. Na gezien te hebben wat hier allemaal al geraden is, leek dit me eigenlijk een zeer makkelijke opgave :biglaugh:

't is Arx Fatalis inderdaad, de eerste game van Arkane Studios, makers van o.a. Dishonored en Deathloop. Serieus plezant spel en vrij bekend in RPG kringen. Na gezien te hebben wat hier allemaal al geraden is, leek dit me eigenlijk een zeer makkelijke opgave :biglaugh:
Ik verschoot er ook van dat Garou: Mark of the Wolves niet geraden werd. Onder vechtspelfans is die toch heel geliefd. :)

Terug
Bovenaan