Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er 20 minuten na mijn post nog niks gegokt is, post ik een volledige screen van hetzelfde spel.
)The best! ^^Dragon Quest VIII![]()
Welke is de beste om mee te beginnen?VIII is een absolute aanrader!Ik heb nog nooit een DQ game gespeeld.Welke is de beste om mee te beginnen?
Ik heb nog nooit een DQ game gespeeld.Welke is de beste om mee te beginnen?

't is Arx Fatalis inderdaad, de eerste game van Arkane Studios, makers van o.a. Dishonored en Deathloop. Serieus plezant spel en vrij bekend in RPG kringen. Na gezien te hebben wat hier allemaal al geraden is, leek dit me eigenlijk een zeer makkelijke opgaveIk had er nooit van gehoord maar heb via google Arx Fatalis - Goblin Kingdom gevonden.
Ziet er op zich wel ok uit maar amai, die voice acting.

Dragon: The Video GameVIII is een absolute aanrader!
De volgende. Deze is ondertussen wel al een beetje van naam veranderd.
![]()
?Istaria!VIII is een absolute aanrader!
De volgende. Deze is ondertussen wel al een beetje van naam veranderd.
Ik verschoot er ook van dat Garou: Mark of the Wolves niet geraden werd. Onder vechtspelfans is die toch heel geliefd.'t is Arx Fatalis inderdaad, de eerste game van Arkane Studios, makers van o.a. Dishonored en Deathloop. Serieus plezant spel en vrij bekend in RPG kringen. Na gezien te hebben wat hier allemaal al geraden is, leek dit me eigenlijk een zeer makkelijke opgave![]()